All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Internal Communication in Company's Enviroment

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F15%3A33154693" target="_blank" >RIV/61989592:15210/15:33154693 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Interní komunikace ve firemním prostředí

  • Original language description

    Cílem příspěvku je prezentovat výsledky bakalářské práce Interní komunikace ve firemním prostředí napsané v rámci studia na Katedře aplikované ekonomie Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Práce se zabývá analýzou současného stavu interníkomunikace v sekci marketingu a prodeje vybrané výrobní společnosti. Výzkum je zaměřen na čtyři zkoumané oblasti a to na komunikační a informační propojení firmy, potencionální nedostatky, komunikační prostředky a systémové nastavení oddělení. Pro dosažení vytyčených cílů byl zvolen smíšený výzkumný design. Data byla sbírána prostřednictvím dotazníkového šetření v systému survio.com (všichni zaměstnanci oddělení) a polostrukturovaného rozhovoru (vedoucí oddělení a náhodně vybraný zaměstnanec). Výstupempráce je analýza získaných dat a zpětná vazba ohledně aktuálního nastavení a zejména vlastní doporučení určená kompetentním osobám ve vedení firmy, která mají být nápomoc nastávajícímu komunikačnímu nastavení společnosti.

  • Czech name

    Interní komunikace ve firemním prostředí

  • Czech description

    Cílem příspěvku je prezentovat výsledky bakalářské práce Interní komunikace ve firemním prostředí napsané v rámci studia na Katedře aplikované ekonomie Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Práce se zabývá analýzou současného stavu interníkomunikace v sekci marketingu a prodeje vybrané výrobní společnosti. Výzkum je zaměřen na čtyři zkoumané oblasti a to na komunikační a informační propojení firmy, potencionální nedostatky, komunikační prostředky a systémové nastavení oddělení. Pro dosažení vytyčených cílů byl zvolen smíšený výzkumný design. Data byla sbírána prostřednictvím dotazníkového šetření v systému survio.com (všichni zaměstnanci oddělení) a polostrukturovaného rozhovoru (vedoucí oddělení a náhodně vybraný zaměstnanec). Výstupempráce je analýza získaných dat a zpětná vazba ohledně aktuálního nastavení a zejména vlastní doporučení určená kompetentním osobám ve vedení firmy, která mají být nápomoc nastávajícímu komunikačnímu nastavení společnosti.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Znalosti pro tržní praxi 2015. Ženy-podnikatelky v minulosti a současnosti

  • ISBN

    978-80-87533-12-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    634-640

  • Publisher name

    Societas Scientiarum Olomucensis

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Sep 10, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article