Implementation of IS HAP on the Faculty of Theology of the University of South Bohemia in České Budějovice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F17%3A73583519" target="_blank" >RIV/61989592:15210/17:73583519 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/61989592:15810/17:73583519
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Implementace IS HAP na Teologické fakultě Jihočeské Univerzity v Českých Budějovicích
Original language description
Předmětem zakázky byla implementace Informačního systému pro hodnocení akademických pracovníků (IS HAP) na Teologické fakultě Jihočeské Univerzity v Českých Budějovicích (dále TF JU). Tato implementace zahrnovala především: provedení hloubkové analýzy uložených dat TF JU a prvotní nastavení modelu hodnocení IS HAP na základě této analýzy; provedení hodnocení akademických pracovníků na základě prvotního nastavení modelu představujícího zejména nastavení standardů pro jednotlivé pracovní pozice a jednotlivé oblasti hodnocení a nastavení bází pravidel pro agregaci hodnocení z různých oblastí hodnocení (vzdělávací činnost, tvůrčí činnost, akademické funkce a manažerská činnost); finální doladění parametrů modelu hodnocení na základě diskuze s vedením TF JU. IS HAP je nástrojem pro řízení kvality lidských zdrojů na vysokých školách. Výkon každého akademického pracovníka je v IS HAP hodnocen jak ve vzdělávací, tak v tvůrčí oblasti jeho činnosti. Vstupní data jsou získávána prostřednictvím webových formulářů, které jsou nejprve automaticky předvyplněny daty z informačních systémů STAG, OBD a RUV a následně doplněny daty poskytnutými akademickými pracovníky. Každé aktivitě obsažené ve formuláři je přiřazena bodová hodnota odrážející význam a/nebo časovou náročnost dané aktivity. Pro oblast vzdělávací i tvůrčí činnosti jsou stanovena standardní bodová hodnocení – odlišná pro odborné asistenty, docenty, profesory a další akademické pracovníky. Celková hodnocení v obou oblastech jsou zobrazena graficky a vyjádřena slovně s využitím jazykové fuzzy škály. Pro agregaci dílčích hodnocení za vzdělávací a tvůrčí činnost je následně použit jazykově orientovaný fuzzy expertní systém. Tento typ agregace je transparentní a srozumitelný i pro laiky, jelikož je popsán verbálně (pomocí pravidel typu „Jestliže…, pak…). Výsledné celkové hodnocení je opět k dispozici v grafické i verbální podobě.
Czech name
Implementace IS HAP na Teologické fakultě Jihočeské Univerzity v Českých Budějovicích
Czech description
Předmětem zakázky byla implementace Informačního systému pro hodnocení akademických pracovníků (IS HAP) na Teologické fakultě Jihočeské Univerzity v Českých Budějovicích (dále TF JU). Tato implementace zahrnovala především: provedení hloubkové analýzy uložených dat TF JU a prvotní nastavení modelu hodnocení IS HAP na základě této analýzy; provedení hodnocení akademických pracovníků na základě prvotního nastavení modelu představujícího zejména nastavení standardů pro jednotlivé pracovní pozice a jednotlivé oblasti hodnocení a nastavení bází pravidel pro agregaci hodnocení z různých oblastí hodnocení (vzdělávací činnost, tvůrčí činnost, akademické funkce a manažerská činnost); finální doladění parametrů modelu hodnocení na základě diskuze s vedením TF JU. IS HAP je nástrojem pro řízení kvality lidských zdrojů na vysokých školách. Výkon každého akademického pracovníka je v IS HAP hodnocen jak ve vzdělávací, tak v tvůrčí oblasti jeho činnosti. Vstupní data jsou získávána prostřednictvím webových formulářů, které jsou nejprve automaticky předvyplněny daty z informačních systémů STAG, OBD a RUV a následně doplněny daty poskytnutými akademickými pracovníky. Každé aktivitě obsažené ve formuláři je přiřazena bodová hodnota odrážející význam a/nebo časovou náročnost dané aktivity. Pro oblast vzdělávací i tvůrčí činnosti jsou stanovena standardní bodová hodnocení – odlišná pro odborné asistenty, docenty, profesory a další akademické pracovníky. Celková hodnocení v obou oblastech jsou zobrazena graficky a vyjádřena slovně s využitím jazykové fuzzy škály. Pro agregaci dílčích hodnocení za vzdělávací a tvůrčí činnost je následně použit jazykově orientovaný fuzzy expertní systém. Tento typ agregace je transparentní a srozumitelný i pro laiky, jelikož je popsán verbálně (pomocí pravidel typu „Jestliže…, pak…). Výsledné celkové hodnocení je opět k dispozici v grafické i verbální podobě.
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
—
OECD FORD branch
10102 - Applied mathematics
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2017
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Number of pages
2
Place of publication
—
Publisher/client name
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Version
—