All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Pronunciation mistakes by French-speaking students of Czech (Czech as a foreign language, linguodidactic study)

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F18%3A73593731" target="_blank" >RIV/61989592:15210/18:73593731 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Chyby ve výslovnosti češtiny u frankofonních studentů (čeština jako cizí jazyk, lingvodidaktická studie)

  • Original language description

    Cílem předkládané studie je poukázat na lingvodidaktickou stránku problematiky výslovnosti a zaměřit se na základě vlastního terénního výzkumu na nejčastější chyby ve výslovnosti češtiny u frankofonních studentů. Studie je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje stručné pojednánı́ o postavenı́ fonetického plánu ve výuce češtiny jako cizího jazyka a zaměřuje se na hlavní rozdíly fonetického a fonologického plánu češtiny a francouzštiny. Praktická část se věnuje dı́lčı́ analýze segmentálnı́ roviny konkrétních audio nahrávek. Jedná se o kombinovaný výzkum, používáme metody kvantitativní a kvalitativní analýzy.

  • Czech name

    Chyby ve výslovnosti češtiny u frankofonních studentů (čeština jako cizí jazyk, lingvodidaktická studie)

  • Czech description

    Cílem předkládané studie je poukázat na lingvodidaktickou stránku problematiky výslovnosti a zaměřit se na základě vlastního terénního výzkumu na nejčastější chyby ve výslovnosti češtiny u frankofonních studentů. Studie je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje stručné pojednánı́ o postavenı́ fonetického plánu ve výuce češtiny jako cizího jazyka a zaměřuje se na hlavní rozdíly fonetického a fonologického plánu češtiny a francouzštiny. Praktická část se věnuje dı́lčı́ analýze segmentálnı́ roviny konkrétních audio nahrávek. Jedná se o kombinovaný výzkum, používáme metody kvantitativní a kvalitativní analýzy.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60202 - Specific languages

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    CASALC Review

  • ISSN

    1804-9435

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2018

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    15

  • Pages from-to

    71-85

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database