Un/influenced masses
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F19%3A73600648" target="_blank" >RIV/61989592:15210/19:73600648 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Ne/ovlivnitelné masy
Original language description
Kapitola nabízí krátký historický exkurs mapující postupné proměny chápání pojmů masová a populární kultura, od původního konceptu masové kultury a jejích příjemců až po aktuální teorie o populární kultuře a jejích uživatelích.
Czech name
Ne/ovlivnitelné masy
Czech description
Kapitola nabízí krátký historický exkurs mapující postupné proměny chápání pojmů masová a populární kultura, od původního konceptu masové kultury a jejích příjemců až po aktuální teorie o populární kultuře a jejích uživatelích.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50802 - Media and socio-cultural communication
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Populární kultura v kontextu nových médií a jejich užívání
ISBN
978-80-244-5688-1
Number of pages of the result
14
Pages from-to
11-24
Number of pages of the book
156
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS chapter
—