Cinematization of TV: Branding, Art House Cinema and Wasteland
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F20%3A73604471" target="_blank" >RIV/61989592:15210/20:73604471 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333184357" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333184357</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Cinematizace televize: branding, artová kinematografie a Pustina
Original language description
Cinematizace televize odkazuje k užití filmového stylu v televizních pořadech. Ačkoli není jednoduché definovat, co přesně filmový styl znamená, termín cinematizace televize je běžně používán akademiky, kritiky, televizními producenty a i diváky. Termín slouží především k vytvoření značky, kterou producenti užívají k přilákání určité demografické skupiny (cinefilní, vzdělaní městští příslušníci střední třídy). Televizní producenti pracují se stylem a aluzemi na artovou kinematografii, aby oslovili diváky, kteří se běžně na televizi nedívají. Hlavním cílem tohoto článku není definovat cinematizaci televize, ale ukázat jak funguje jako branding. Analýza, pracující s teoriemi Pierra Bourdieuho, také zahrnuje případovou studii kabelové stanice HBO a její české série Pustina (2016).
Czech name
Cinematizace televize: branding, artová kinematografie a Pustina
Czech description
Cinematizace televize odkazuje k užití filmového stylu v televizních pořadech. Ačkoli není jednoduché definovat, co přesně filmový styl znamená, termín cinematizace televize je běžně používán akademiky, kritiky, televizními producenty a i diváky. Termín slouží především k vytvoření značky, kterou producenti užívají k přilákání určité demografické skupiny (cinefilní, vzdělaní městští příslušníci střední třídy). Televizní producenti pracují se stylem a aluzemi na artovou kinematografii, aby oslovili diváky, kteří se běžně na televizi nedívají. Hlavním cílem tohoto článku není definovat cinematizaci televize, ale ukázat jak funguje jako branding. Analýza, pracující s teoriemi Pierra Bourdieuho, také zahrnuje případovou studii kabelové stanice HBO a její české série Pustina (2016).
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
60405 - Studies on Film, Radio and Television
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Obraz – Slovo – Zvuk
ISBN
978-80-85187-83-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
226-234
Publisher name
Asociácia slovenských filmových klubov
Place of publication
Bratislava
Event location
Krpáčovo, Slovensko
Event date
Oct 17, 2019
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—