All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Cinematization of TV: Branding, Art House Cinema and Wasteland

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F20%3A73604471" target="_blank" >RIV/61989592:15210/20:73604471 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333184357" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333184357</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Cinematizace televize: branding, artová kinematografie a Pustina

  • Original language description

    Cinematizace televize odkazuje k užití filmového stylu v televizních pořadech. Ačkoli není jednoduché definovat, co přesně filmový styl znamená, termín cinematizace televize je běžně používán akademiky, kritiky, televizními producenty a i diváky. Termín slouží především k vytvoření značky, kterou producenti užívají k přilákání určité demografické skupiny (cinefilní, vzdělaní městští příslušníci střední třídy). Televizní producenti pracují se stylem a aluzemi na artovou kinematografii, aby oslovili diváky, kteří se běžně na televizi nedívají. Hlavním cílem tohoto článku není definovat cinematizaci televize, ale ukázat jak funguje jako branding. Analýza, pracující s teoriemi Pierra Bourdieuho, také zahrnuje případovou studii kabelové stanice HBO a její české série Pustina (2016).

  • Czech name

    Cinematizace televize: branding, artová kinematografie a Pustina

  • Czech description

    Cinematizace televize odkazuje k užití filmového stylu v televizních pořadech. Ačkoli není jednoduché definovat, co přesně filmový styl znamená, termín cinematizace televize je běžně používán akademiky, kritiky, televizními producenty a i diváky. Termín slouží především k vytvoření značky, kterou producenti užívají k přilákání určité demografické skupiny (cinefilní, vzdělaní městští příslušníci střední třídy). Televizní producenti pracují se stylem a aluzemi na artovou kinematografii, aby oslovili diváky, kteří se běžně na televizi nedívají. Hlavním cílem tohoto článku není definovat cinematizaci televize, ale ukázat jak funguje jako branding. Analýza, pracující s teoriemi Pierra Bourdieuho, také zahrnuje případovou studii kabelové stanice HBO a její české série Pustina (2016).

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60405 - Studies on Film, Radio and Television

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Obraz – Slovo – Zvuk

  • ISBN

    978-80-85187-83-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    226-234

  • Publisher name

    Asociácia slovenských filmových klubov

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

    Krpáčovo, Slovensko

  • Event date

    Oct 17, 2019

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article