All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Professional Ethics in Legal Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15220%2F19%3A73593444" target="_blank" >RIV/61989592:15220/19:73593444 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333173330" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333173330</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Profesní etika v právnickém vzdělávání

  • Original language description

    V této kapitole je věnována pozornost třem základním otázkám souvisejícím s výukou profesní etiky na právnických fakultách v ČR, konkrétně proč ji učit, co učit a jak to učit. V první části jsou vymezeny důvody pro zařazení profesní etiky do studijních programů právnických fakult, vyvráceny hlavní protiargumenty a je diskutována otázka, zda má být vyučována jako povinný předmět. Druhá část se věnuje podrobnému vymezení výukových cílů předmětu zaměřeného na profesní etiku ve studijním programu právnické fakulty. Třetí část pak navrhuje výukové metody, které umožní těchto cílů dosáhnout. V závěru je pak kromě shrnutí hlavních výstupů kapitoly zhodnocen současný stav výuky profesní etiky a navržena možná opatření ke zlepšen současného stavu.

  • Czech name

    Profesní etika v právnickém vzdělávání

  • Czech description

    V této kapitole je věnována pozornost třem základním otázkám souvisejícím s výukou profesní etiky na právnických fakultách v ČR, konkrétně proč ji učit, co učit a jak to učit. V první části jsou vymezeny důvody pro zařazení profesní etiky do studijních programů právnických fakult, vyvráceny hlavní protiargumenty a je diskutována otázka, zda má být vyučována jako povinný předmět. Druhá část se věnuje podrobnému vymezení výukových cílů předmětu zaměřeného na profesní etiku ve studijním programu právnické fakulty. Třetí část pak navrhuje výukové metody, které umožní těchto cílů dosáhnout. V závěru je pak kromě shrnutí hlavních výstupů kapitoly zhodnocen současný stav výuky profesní etiky a navržena možná opatření ke zlepšen současného stavu.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50501 - Law

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Právní etika

  • ISBN

    978-80-7502-333-9

  • Number of pages of the result

    18

  • Pages from-to

    335-352

  • Number of pages of the book

    464

  • Publisher name

    Leges

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter