Online teaching of the Criminal Law Clinic at Law Faculty Palacky University - resources, challenges, experiences and impacts
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15220%2F22%3A73618192" target="_blank" >RIV/61989592:15220/22:73618192 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.ceeol.com/search/journal-detail?id=925" target="_blank" >https://www.ceeol.com/search/journal-detail?id=925</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Online výuka Trestněprávní kliniky na PFUP – východiska, výzvy, zkušenosti a dopady
Original language description
Článek se zabývá Trestněprávní klinikou vyučovanou na Právnické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci jako povinně volitelný předmět v době omezení prezenční výuky, tedy v období od března roku 2020 do konce roku 2021. V daném období došlo k náhlému přesunutí výuky do úplného režimu online v rámci probíhajícího semestru, v dalším semestru byla výuka realizována kompletně pouze online formou a v posledním semestru bylo nutno reagovat na požadavek hybridní výuky, tedy realizovat výuku prezenčně a zajistit její (v rámci možností) plnohodnotný přenos v online formě distančně. Vzhledem k tomu, že předmět je realizován jako praktický s prvky simulace, bylo třeba vypořádat se s celou řadou problémů z přechodu do online formy vyplývajících. Článek vymezuje profesní kompetence absolventa předmětu a na jejich podkladě analyzuje limity naplnění těchto kompetencí v rámci distanční a hybridní formy výuky. Autor se dále věnuje východiskům online výuky tohoto klinického předmětu, výzvám, kterým museli vyučující i studenti čelit, reálným zkušenostem z praxe distanční výuky a zhodnocení dopadů do výuky v době po pandemii Covid-19.
Czech name
Online výuka Trestněprávní kliniky na PFUP – východiska, výzvy, zkušenosti a dopady
Czech description
Článek se zabývá Trestněprávní klinikou vyučovanou na Právnické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci jako povinně volitelný předmět v době omezení prezenční výuky, tedy v období od března roku 2020 do konce roku 2021. V daném období došlo k náhlému přesunutí výuky do úplného režimu online v rámci probíhajícího semestru, v dalším semestru byla výuka realizována kompletně pouze online formou a v posledním semestru bylo nutno reagovat na požadavek hybridní výuky, tedy realizovat výuku prezenčně a zajistit její (v rámci možností) plnohodnotný přenos v online formě distančně. Vzhledem k tomu, že předmět je realizován jako praktický s prvky simulace, bylo třeba vypořádat se s celou řadou problémů z přechodu do online formy vyplývajících. Článek vymezuje profesní kompetence absolventa předmětu a na jejich podkladě analyzuje limity naplnění těchto kompetencí v rámci distanční a hybridní formy výuky. Autor se dále věnuje východiskům online výuky tohoto klinického předmětu, výzvám, kterým museli vyučující i studenti čelit, reálným zkušenostem z praxe distanční výuky a zhodnocení dopadů do výuky v době po pandemii Covid-19.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50501 - Law
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Iuridica Olomucensia
ISSN
1801-0288
e-ISSN
1805-9554
Volume of the periodical
17
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
9
Pages from-to
122-130
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—