All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The process of concept formation in children with hearing impairment

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F15%3A33155789" target="_blank" >RIV/61989592:15260/15:33155789 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Pojmotvorný proces u dětí se sluchovým postižením

  • Original language description

    Cílem publikace bylo na základě informací z dostupných odborných pramenů a předchozích výzkumů vytvořit výtvarnou úlohu, na základě níž by bylo možné popsat případné odlišností ve výše zmíněném zpracování a reakci ve vztahu k intaktní populaci. Tyto poznatky by pak měly být převedeny do praxe a stát se tak případným základe pro revizi některých výchovně-vzdělávacích postupů u žáků se sluchovým postižením. Teoretickým podkladem pro realizovaný výzkum se staly dostupné tuzemské i zahraniční odborné publikace. Postupně byla rozvíjena témata, která úzce souvisí s cílem práce. Nejdříve byla vymezena charakteristika sluchového postižení a jeho dopad na nositele. Dále pak byla zpracována témata: výchova a vzdělávání, učení, inteligence a myšlení, komunikace,fantazie a tvořivost a arteterapie a artefiletika. Uvedená témata byla dávána do souvislosti se sluchovým postižením. Realizovaný výzkum je podrobně popsán v samostatné kapitole. Pro naplnění cílů publikace, popsání přístupu a reakce žáků

  • Czech name

    Pojmotvorný proces u dětí se sluchovým postižením

  • Czech description

    Cílem publikace bylo na základě informací z dostupných odborných pramenů a předchozích výzkumů vytvořit výtvarnou úlohu, na základě níž by bylo možné popsat případné odlišností ve výše zmíněném zpracování a reakci ve vztahu k intaktní populaci. Tyto poznatky by pak měly být převedeny do praxe a stát se tak případným základe pro revizi některých výchovně-vzdělávacích postupů u žáků se sluchovým postižením. Teoretickým podkladem pro realizovaný výzkum se staly dostupné tuzemské i zahraniční odborné publikace. Postupně byla rozvíjena témata, která úzce souvisí s cílem práce. Nejdříve byla vymezena charakteristika sluchového postižení a jeho dopad na nositele. Dále pak byla zpracována témata: výchova a vzdělávání, učení, inteligence a myšlení, komunikace,fantazie a tvořivost a arteterapie a artefiletika. Uvedená témata byla dávána do souvislosti se sluchovým postižením. Realizovaný výzkum je podrobně popsán v samostatné kapitole. Pro naplnění cílů publikace, popsání přístupu a reakce žáků

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-244-4812-1

  • Number of pages

    197

  • Publisher name

    Univerzita Palackého

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS book