The miracle of three flowers: Solution-focused brief therapy with children and adolescents
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F19%3A73599836" target="_blank" >RIV/61989592:15260/19:73599836 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://obchod.portal.cz/psychologie/zazrak-tri-kvetin/#bibliograficke-udaje" target="_blank" >https://obchod.portal.cz/psychologie/zazrak-tri-kvetin/#bibliograficke-udaje</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zázrak tří květin: Terapie zaměřená na řešení s dětmi a dospívajícími
Original language description
Kniha představuje základní principy a metody terapie zaměřené na řešení při práci s dětmi a dospívajícími. Autoři vycházejí především z modelu Kidsʼ Skills, vytvořeného finskými terapeuty Benem Furmanem a Tapanim Aholou, ale nabízí originální a rozšířené pojetí a využití tohoto modelu obohacené o další ericksonovské, prožitkové, mindfulness a jiné prvky. Tři květiny v názvu odkazují na tři základní principy terapie zaměřené na řešení při práci s dětmi a dospívajícími: naději, spolupráci a tvořivost. Kniha se podrobně věnuje jednotlivým metodám a krokům ve čtyřech klíčových oblastech: 1. připojování a navazování spolupráce s dětmi, rodiči a dalšími zainteresovanými subjekty, 2. rozvíjení představy žádoucího stavu, 3. využití zdrojů, které jsou k dispozici, a 4. iniciace a podpora terapeutické změny. Kniha zahrnuje i přehled relevantních výzkumů využití terapie zaměřené na řešení při práci s dětmi a dospívajícími a obsahuje přehledné popisy konkrétních postupů a četné příklady z praxe.
Czech name
Zázrak tří květin: Terapie zaměřená na řešení s dětmi a dospívajícími
Czech description
Kniha představuje základní principy a metody terapie zaměřené na řešení při práci s dětmi a dospívajícími. Autoři vycházejí především z modelu Kidsʼ Skills, vytvořeného finskými terapeuty Benem Furmanem a Tapanim Aholou, ale nabízí originální a rozšířené pojetí a využití tohoto modelu obohacené o další ericksonovské, prožitkové, mindfulness a jiné prvky. Tři květiny v názvu odkazují na tři základní principy terapie zaměřené na řešení při práci s dětmi a dospívajícími: naději, spolupráci a tvořivost. Kniha se podrobně věnuje jednotlivým metodám a krokům ve čtyřech klíčových oblastech: 1. připojování a navazování spolupráce s dětmi, rodiči a dalšími zainteresovanými subjekty, 2. rozvíjení představy žádoucího stavu, 3. využití zdrojů, které jsou k dispozici, a 4. iniciace a podpora terapeutické změny. Kniha zahrnuje i přehled relevantních výzkumů využití terapie zaměřené na řešení při práci s dětmi a dospívajícími a obsahuje přehledné popisy konkrétních postupů a četné příklady z praxe.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-262-1484-7
Number of pages
248
Publisher name
Portál
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—