Effective marketing raises visit rate and touristic prestige of monuments
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F05%3A00010963" target="_blank" >RIV/61989592:15310/05:00010963 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Efektivní marketing zvyšuje návštěvnost a turistickou prestiž památek
Original language description
Pouhé konstatování, že v určité lokalitě existují kulturní památky, samo o sobě v cestovním ruchu ještě nic neznamená. Jejich turistická atraktivita a ekonomický přínos musí být spojeny s efektivním marketingem a marketingovými nástroji.
Czech name
Efektivní marketing zvyšuje návštěvnost a turistickou prestiž památek
Czech description
Pouhé konstatování, že v určité lokalitě existují kulturní památky, samo o sobě v cestovním ruchu ještě nic neznamená. Jejich turistická atraktivita a ekonomický přínos musí být spojeny s efektivním marketingem a marketingovými nástroji.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AO - Sociology, demography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/RM02%2F22%2F05" target="_blank" >RM02/22/05: Crossborders cooperation analysis in euroregions structures of Czech-Polish border area</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Moderní obec
ISSN
1211-0507
e-ISSN
—
Volume of the periodical
11
Issue of the periodical within the volume
11
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
2
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—