Affective Learning of Chemistry II, Dramatic Workshop
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F06%3A00003349" target="_blank" >RIV/61989592:15310/06:00003349 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Afektivní výuka chemie II, Dramatický workshop
Original language description
Dramatický workshop je jednou z možností afektivní výuky s cílem zvýšení zájmu studentů o chemii. V rámci workshopu je uplatněna jak činnostní tak prožitková výuka. Realizace zahrnuje přípravu a předvedení divadelního představení s detektivní zápletkou.Detektivní záhada je řešena pomocí jednoduchých kvalitativních analytických reakcí.
Czech name
Afektivní výuka chemie II, Dramatický workshop
Czech description
Dramatický workshop je jednou z možností afektivní výuky s cílem zvýšení zájmu studentů o chemii. V rámci workshopu je uplatněna jak činnostní tak prožitková výuka. Realizace zahrnuje přípravu a předvedení divadelního představení s detektivní zápletkou.Detektivní záhada je řešena pomocí jednoduchých kvalitativních analytických reakcí.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
Result was created during the realization of more than one project. More information in the Projects tab.
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Súčasnosť a perspektívy didaktiky chémie
ISBN
80-8083-286-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
236
Pages from-to
137-141
Publisher name
Univerzita Mateja Bela
Place of publication
Banská Bystrica
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—