Initial Science Teacher Training
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F07%3A00004510" target="_blank" >RIV/61989592:15310/07:00004510 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Počáteční vzdělávání učitelů přírodovědy
Original language description
V publikaci je zpracována koncepce počáteční přípravy učitelů pro výuku přírodovědy v integrovaném propojení tří tradičních předmětů ? fyziky, chemie a biologie. V přípravě je kladen důraz na získání kompetencí pro výuku, v níž by žáci byli vedeni k porozumění sjednocujícím konceptům přírodovědných oborů a pojetí přírodovědného obrazu světa. I když studium učitelství přírodovědy pro druhý stupeň základní školy není u nás obvyklé, lze takto zaměřenou koncepci přípravy učitelů považovat za perspektivní, což školám umožní zařazení integrované výuky přírodovědy do školních vzdělávacích programů. Publikace vznikla jako součást řešení výzkumného projektu Konstruktivismus v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání, podporovaného grantem GAČR 406/05/0188.
Czech name
Počáteční vzdělávání učitelů přírodovědy
Czech description
V publikaci je zpracována koncepce počáteční přípravy učitelů pro výuku přírodovědy v integrovaném propojení tří tradičních předmětů ? fyziky, chemie a biologie. V přípravě je kladen důraz na získání kompetencí pro výuku, v níž by žáci byli vedeni k porozumění sjednocujícím konceptům přírodovědných oborů a pojetí přírodovědného obrazu světa. I když studium učitelství přírodovědy pro druhý stupeň základní školy není u nás obvyklé, lze takto zaměřenou koncepci přípravy učitelů považovat za perspektivní, což školám umožní zařazení integrované výuky přírodovědy do školních vzdělávacích programů. Publikace vznikla jako součást řešení výzkumného projektu Konstruktivismus v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání, podporovaného grantem GAČR 406/05/0188.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F05%2F0188" target="_blank" >GA406/05/0188: Constructivism and its Application in Integrated Concept of Science Education</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-244-1788-2
Number of pages
64
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS book
—