Education model of e-learning for lifelong learning in selected branches of environment (e-klima)
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F09%3A00010444" target="_blank" >RIV/61989592:15310/09:00010444 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výukový model e-learningu pro celoživotní vzdělání ve vybraných oblastech životního prostředí
Original language description
Projekt výukový model e-learnignu pro celoživotní vzdělání ve vybraných oblastech životního prostředí (e-klima) shromažďuje kvalitní informace pro moderní vzdělání v oblasti klimatu a klimatické změny. Výukový model e-learningových kurzů je vytvářen prošest různých cílových skupin - školská, resortní a veřejná. Řešení projektu je rozvrženo do realizace 14 dílčích úkolů. Úkoly jsou uspořádány do časového harmonogramu, dílčí výstupy z jednotlivých úkolů budou prezentovány pomocí reportů o plnění. Na základě zpracování teoretických podkladů v podobě textových dokumentů a ujednocení pojmů (zejména výukový model a cílová skupina), byla sestavena metodika pro tvorbu e-learningových kurzů a její konkrétní aplikace na projekt e-klima. Dále byla vytvořena struktura kurzů, členění na moduly, kapitoly a podkapitoly a následně sestavení konkrétní osnovy kurzu. Zpracovány byly pokyny pro autory a zpracovatele studijních materiálů. Po testování a výběru výukového prostředí pro e-learningové kurzy,
Czech name
Výukový model e-learningu pro celoživotní vzdělání ve vybraných oblastech životního prostředí
Czech description
Projekt výukový model e-learnignu pro celoživotní vzdělání ve vybraných oblastech životního prostředí (e-klima) shromažďuje kvalitní informace pro moderní vzdělání v oblasti klimatu a klimatické změny. Výukový model e-learningových kurzů je vytvářen prošest různých cílových skupin - školská, resortní a veřejná. Řešení projektu je rozvrženo do realizace 14 dílčích úkolů. Úkoly jsou uspořádány do časového harmonogramu, dílčí výstupy z jednotlivých úkolů budou prezentovány pomocí reportů o plnění. Na základě zpracování teoretických podkladů v podobě textových dokumentů a ujednocení pojmů (zejména výukový model a cílová skupina), byla sestavena metodika pro tvorbu e-learningových kurzů a její konkrétní aplikace na projekt e-klima. Dále byla vytvořena struktura kurzů, členění na moduly, kapitoly a podkapitoly a následně sestavení konkrétní osnovy kurzu. Zpracovány byly pokyny pro autory a zpracovatele studijních materiálů. Po testování a výběru výukového prostředí pro e-learningové kurzy,
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
DE - Earth magnetism, geodesy, geography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/SPII4H6%2F35%2F07" target="_blank" >SPII4H6/35/07: E-learning training model for lifelong learning on selected environmental topics (e-klima)</a><br>
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sympozium GIS Ostrava 2009
ISBN
978-80-87294-00-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
1
Pages from-to
—
Publisher name
Vysoká škola báňská - Technická univerzita
Place of publication
Ostrava
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—