All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F12%3A33138688" target="_blank" >RIV/61989592:15310/12:33138688 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    e-klima

  • Original language description

    Metodika řeší problematiku plánování a následnou realizaci e-learningových kurzů zaměřených na enviromentální témata. Popisuje kroky vedoucí k sestavení didaktického scénáře, jednotlivých prvků obsahu, jejich návaznosti a provázanosti. Následná tvorba jednotlivých kapitol je založena na tom, že pro zvolený odborný obsah jsou ze seznamu základních stavebních prvků vybrány nejvhodnější formy realizace daného obsahu, vycházející ze vzdělávacího cíle konkrétní výukové aktivity. Pro tvorbu vlastních studijních materiálů předkládá sestavená pravidla efektivní tvorby. Jednotlivé fáze tvorby a nasazení e-learningových kurzů jsou demonstrovány na příkladu portálu e-klima. Portál shromažďuje relevantní informace pro vzdělávání v oblasti klimatu a klimatické změny a v adekvátní formě je zprostředkovává jednotlivým cílovým skupinám. Rovněž se věnuje vlastnímu technického zabezpečení kurzů , tedy systémům řízení výuky, v oblasti výběru, konfigurace uživatelského rozhraní na příkladu použitého na LM

  • Czech name

    e-klima

  • Czech description

    Metodika řeší problematiku plánování a následnou realizaci e-learningových kurzů zaměřených na enviromentální témata. Popisuje kroky vedoucí k sestavení didaktického scénáře, jednotlivých prvků obsahu, jejich návaznosti a provázanosti. Následná tvorba jednotlivých kapitol je založena na tom, že pro zvolený odborný obsah jsou ze seznamu základních stavebních prvků vybrány nejvhodnější formy realizace daného obsahu, vycházející ze vzdělávacího cíle konkrétní výukové aktivity. Pro tvorbu vlastních studijních materiálů předkládá sestavená pravidla efektivní tvorby. Jednotlivé fáze tvorby a nasazení e-learningových kurzů jsou demonstrovány na příkladu portálu e-klima. Portál shromažďuje relevantní informace pro vzdělávání v oblasti klimatu a klimatické změny a v adekvátní formě je zprostředkovává jednotlivým cílovým skupinám. Rovněž se věnuje vlastnímu technického zabezpečení kurzů , tedy systémům řízení výuky, v oblasti výběru, konfigurace uživatelského rozhraní na příkladu použitého na LM

Classification

  • Type

    N<sub>metC</sub> - Methodology certified by the authorised body

  • CEP classification

    DE - Earth magnetism, geodesy, geography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/SPII4H6%2F35%2F07" target="_blank" >SPII4H6/35/07: E-learning training model for lifelong learning on selected environmental topics (e-klima)</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    e-klima

  • Regulation ID

    368/320/9726/ENV/12

  • Technical parameters

    368/320/9726/ENV/12

  • Economical parameters

    Zvýšení konkurenceschopnosti, škálovatelný a verifikovaný přísun odborných informací, snížen výdajů na školení za tiks, šetrnost k ŽP, zvýšení kvalifikačního růstu, celoživotní vzdělávání, efektivnější a kvantifikovanější rozhodování uživatelů

  • Certification body designation

    Ministerstvo Životního prostředí - Sekce ekonomiky a politiky ŽP, Praha

  • Date of certification

  • Method of use

    C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů