IS HAP at the Mendel University in Brno - evaluation model design, integration of the IS HAP and the UIS system
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F14%3A33153254" target="_blank" >RIV/61989592:15310/14:33153254 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
IS HAP na Mendelově univerzitě v Brně - nastavení hodnotícího modelu, napojení IS HAPu na systém UIS
Original language description
Předmětem zakázky byla implementace informačního systému pro hodnocení akademických pracovníků (IS HAP) na Mendelově univerzitě v Brně. Výkon každého akademického pracovníka je v IS HAP hodnocen jak v oblasti pedagogické (PA), tak i v oblasti výzkumu a vývoje (RD). Vstupní data jsou získávána formou webových formulářů, které jsou vyplňovány jednotlivými akademickými pracovníky. Každé aktivitě obsažené ve formuláři je přiřazena bodová hodnota odrážející význam nebo časovou náročnost dané aktivity. Jak voblasti PA, tak i RD jsou stanovena standardní bodová hodnocení - odlišná pro odborné asistenty, docenty, profesory a další akademické pracovníky. Celková hodnocení v obou oblastech jsou zobrazena graficky a vyjádřena slovně s využitím jazykové fuzzy škály. Pro agregaci dílčích hodnocení za oblast PA a RD je následně použit jazykově orientovaný fuzzy expertní systém. Hlavní výhodou tohoto typu agregace je, že umožňuje nastavení takového tvaru hodnotící funkce, která je v souladu s potřeb
Czech name
IS HAP na Mendelově univerzitě v Brně - nastavení hodnotícího modelu, napojení IS HAPu na systém UIS
Czech description
Předmětem zakázky byla implementace informačního systému pro hodnocení akademických pracovníků (IS HAP) na Mendelově univerzitě v Brně. Výkon každého akademického pracovníka je v IS HAP hodnocen jak v oblasti pedagogické (PA), tak i v oblasti výzkumu a vývoje (RD). Vstupní data jsou získávána formou webových formulářů, které jsou vyplňovány jednotlivými akademickými pracovníky. Každé aktivitě obsažené ve formuláři je přiřazena bodová hodnota odrážející význam nebo časovou náročnost dané aktivity. Jak voblasti PA, tak i RD jsou stanovena standardní bodová hodnocení - odlišná pro odborné asistenty, docenty, profesory a další akademické pracovníky. Celková hodnocení v obou oblastech jsou zobrazena graficky a vyjádřena slovně s využitím jazykové fuzzy škály. Pro agregaci dílčích hodnocení za oblast PA a RD je následně použit jazykově orientovaný fuzzy expertní systém. Hlavní výhodou tohoto typu agregace je, že umožňuje nastavení takového tvaru hodnotící funkce, která je v souladu s potřeb
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
BB - Applied statistics, operational research
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2014
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Number of pages
2
Place of publication
—
Publisher/client name
Mendelova univerzita v Brně
Version
—