E-learning as a pedagogical phenomena and his using at primary education level
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F07%3A00003784" target="_blank" >RIV/61989592:15410/07:00003784 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
E-learning jako fenomén ve školství a jeho využití.
Original language description
Studijní text je zaměřen na problematiku e-learningu a jeho využití ve školství. Popisuje klady a zápory e-learningových řešení, zabývá se využitím e-learningu v rámci tematické oblasti Výchova ke zdraví (RVP ZV).
Czech name
E-learning jako fenomén ve školství a jeho využití.
Czech description
Studijní text je zaměřen na problematiku e-learningu a jeho využití ve školství. Popisuje klady a zápory e-learningových řešení, zabývá se využitím e-learningu v rámci tematické oblasti Výchova ke zdraví (RVP ZV).
Classification
Type
A - Audiovisual production
CEP classification
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
—
Place of publication
Olomouc
Publisher/client name
Univerzita Palackého
Version
—
Carrier ID
—