Teacher Typology regarding to their Attitudes towards Computer Primary Math Assistant Teaching
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F07%3A00003815" target="_blank" >RIV/61989592:15410/07:00003815 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Typologie učitelů vzhledem k jejich postojům k využití počítače ve výuce primární matematiky
Original language description
Příspěvek je věnován dílčím výsledkům výzkumu ATCAT (Attitudes towards Computer Assistant Teaching) zaměřeného na problematiku edukační implementace prostředků ICT v prostředí primární školy, konkrétně primární matematiky. Model rozvoje učitele vzhledemk míře implementace ICT je představen jako teoretické východisko sestavené typologie učitelů vzhledem k jejich postojům k využití počítače ve výuce primární matematiky.
Czech name
Typologie učitelů vzhledem k jejich postojům k využití počítače ve výuce primární matematiky
Czech description
Příspěvek je věnován dílčím výsledkům výzkumu ATCAT (Attitudes towards Computer Assistant Teaching) zaměřeného na problematiku edukační implementace prostředků ICT v prostředí primární školy, konkrétně primární matematiky. Model rozvoje učitele vzhledemk míře implementace ICT je představen jako teoretické východisko sestavené typologie učitelů vzhledem k jejich postojům k využití počítače ve výuce primární matematiky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/2E06029" target="_blank" >2E06029: The research of new creativity competition methods for young people aimed on motivation for research activity in hard sciences, especially mathematics, physics, and chemistry</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Vyučování matematice z pohledu kompetencí žáka a učitele 1. stupně základního vzdělávání
ISBN
978-80-7043-548-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
245
Pages from-to
186-190
Publisher name
Západočeská univerzita
Place of publication
Plzeň
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—