The Reform of Pre-school Education in the Czech Republic and its Reflection in Pre-graduate Training of the Pre-primary Education Future Teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009235" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009235 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Reforma preprimárního vzdělávání v České republice a odraz v pregraduální přípravě budoucích učitelů preprimárního vzdělávání
Original language description
Koncepce preprimárního vzdělávání prochází v posledních letech celkovou reformou, která se také odráží v pregraduální přípravě budoucích učitelů preprimárního vzdělávání. Tato reforma se dotýká všech oblastí preprimárního vzdělávání a značně se odrazilai v požadavcích na realizaci environmentální výchovy. Koncepce preprimárního vzdělávání je zaměřena na to, aby si dítě od předškolního věku osvojovalo základy klíčových kompetencí a získávalo tak předpoklady pro své celoživotní vzdělávání. Hlavním úkolemenvironmentální výchovy je vytvořit u dítěte elementární základy pro zodpovědný postoj budoucího dospělého člověka k životnímu prostředí. Příspěvek se zabývá problematikou naplňování základních požadavků ve vztahu k elementárnímu vzdělávání dětí předškolního věku a a pregraduální přípravou budoucích učitelů preprimárního vzdělávání k realizaci environmentální výchovy na PdF UP v Olomouci.
Czech name
Reforma preprimárního vzdělávání v České republice a odraz v pregraduální přípravě budoucích učitelů preprimárního vzdělávání
Czech description
Koncepce preprimárního vzdělávání prochází v posledních letech celkovou reformou, která se také odráží v pregraduální přípravě budoucích učitelů preprimárního vzdělávání. Tato reforma se dotýká všech oblastí preprimárního vzdělávání a značně se odrazilai v požadavcích na realizaci environmentální výchovy. Koncepce preprimárního vzdělávání je zaměřena na to, aby si dítě od předškolního věku osvojovalo základy klíčových kompetencí a získávalo tak předpoklady pro své celoživotní vzdělávání. Hlavním úkolemenvironmentální výchovy je vytvořit u dítěte elementární základy pro zodpovědný postoj budoucího dospělého člověka k životnímu prostředí. Příspěvek se zabývá problematikou naplňování základních požadavků ve vztahu k elementárnímu vzdělávání dětí předškolního věku a a pregraduální přípravou budoucích učitelů preprimárního vzdělávání k realizaci environmentální výchovy na PdF UP v Olomouci.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Príprava učitelov v procese školských reforiem
ISBN
978-80-555-0024-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
954
Pages from-to
—
Publisher name
Prešovská univerzita
Place of publication
Prešov
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—