PROBLEMATICS OF THE EDUCATION INTEGRATION AND PRINCIPLES OF AWARENESS IN TEACHERS´ PREPARATION FOR TECHNICAL SUBJECTS
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009256" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009256 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Problematika integrace vzdělávání a zásady uvědomělosti v přípravě učitelů pro technické předměty
Original language description
Stať je zaměřena na postupy a způsoby integrace technického vzdělávání a na způsoby uplatňování zásady uvědomělosti v tomto vzdělávání.. Autoři předkládají souvislost těchto pojmů, dále podávají podněty k přípravě učitelů pro technické předměty
Czech name
Problematika integrace vzdělávání a zásady uvědomělosti v přípravě učitelů pro technické předměty
Czech description
Stať je zaměřena na postupy a způsoby integrace technického vzdělávání a na způsoby uplatňování zásady uvědomělosti v tomto vzdělávání.. Autoři předkládají souvislost těchto pojmů, dále podávají podněty k přípravě učitelů pro technické předměty
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů
ISBN
978-80-7041-611-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
170
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Hradec Králové
Place of publication
Hradec Králové
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—