TECHNICS EVALUATION AS A CONTENT OF TECHNICAL SUBJECTS INSTRUCTION AT PRIMARY SCHOOLS
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009258" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009258 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hodnocení techniky jako obsah výuky technických předmětů na ZŠ
Original language description
Stať prezentuje přístupy k hodnocení techniky a důsledků činností s technikou při jeho uplatnění ve výuce technických předmětů na ZŠ. Zohledněna je souvislost s rozvíjením technického myšlení a s realizací uživatelského pojetí této výuky.
Czech name
Hodnocení techniky jako obsah výuky technických předmětů na ZŠ
Czech description
Stať prezentuje přístupy k hodnocení techniky a důsledků činností s technikou při jeho uplatnění ve výuce technických předmětů na ZŠ. Zohledněna je souvislost s rozvíjením technického myšlení a s realizací uživatelského pojetí této výuky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Trendy ve vzdělávání 2009. Informační technologie a technické vzdělávání. Díl I.
ISBN
978-80-7220-316-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
620
Pages from-to
—
Publisher name
Votobia Olomouc
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Jun 25, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—