TO CHOSEN POSSIBLE USE OF THE LEGO EDUCATION CONSTRUCTION KITS IN TEACHING AT THE LOWER LEVEL OF BASIC SCHOOL FROM THE POINT OF VIEW OF DEVELOPING TECHNICAL CREATIVE ACTIVITY OF STUDENTS
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009267" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009267 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
K vybraným možnostem uplatněni stavebnic Lego education ve výuce na prvním stupni ZŠ z pohledu rozvoje technické tvořivé činnosti žáků
Original language description
Příspěvek se věnuje některým možnostem uplatnění stavebnic LEGO Education ve výuce na prvním stupni ZŠ. Zvláštní zřetel je věnován podpoře vytváření souboru odborných kompetencí učitele, které umožní použití tohoto moderního materiálního didaktického prostředku jako prvku podpory zájmu žáků prvního stupně ZŠ o oblast techniky a přírodních věd. Vyvolání zájmu žáků o tuto oblast je důležitou podmínkou pro následnou orientaci žáků ke studiu technických a přírodovědných oborů .
Czech name
K vybraným možnostem uplatněni stavebnic Lego education ve výuce na prvním stupni ZŠ z pohledu rozvoje technické tvořivé činnosti žáků
Czech description
Příspěvek se věnuje některým možnostem uplatnění stavebnic LEGO Education ve výuce na prvním stupni ZŠ. Zvláštní zřetel je věnován podpoře vytváření souboru odborných kompetencí učitele, které umožní použití tohoto moderního materiálního didaktického prostředku jako prvku podpory zájmu žáků prvního stupně ZŠ o oblast techniky a přírodních věd. Vyvolání zájmu žáků o tuto oblast je důležitou podmínkou pro následnou orientaci žáků ke studiu technických a přírodovědných oborů .
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Trendy ve vzdělávání 2009. Informační technologie a technické vzdělávání. 2. díl
ISBN
978-80-7220-316-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
620
Pages from-to
—
Publisher name
Votobia
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Jun 25, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—