Students´relation to teaching profession and possibilities their forming
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009333" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009333 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vztah studentů k učitelskému povolání a možnosti jeho dalšího formování
Original language description
Příspěvek vychází z mnohaletých výzkumů zaměřených na vztah studentů učitelství k učitelské profesi. Autoři na základě výsledků z provedených průzkumů ukazují na jiné prostředky pro zlepšení budoucích učitelů s ohledem na prohlubování jejich vztahu k budoucí profesi. Zaměřují se především na rozvoj tvůrčího psaní učitelů a také na schopnosti získané poznatky prezentovat během celého roku formou učitelských aktivit. Témata tvořivé činnosti žáků a budoucích učitelů základní školy jsou také součástí příspěvku. Vedou ke zlepšení kvality výuky a přípravy pedagogů pro budoucí praxi.
Czech name
Vztah studentů k učitelskému povolání a možnosti jeho dalšího formování
Czech description
Příspěvek vychází z mnohaletých výzkumů zaměřených na vztah studentů učitelství k učitelské profesi. Autoři na základě výsledků z provedených průzkumů ukazují na jiné prostředky pro zlepšení budoucích učitelů s ohledem na prohlubování jejich vztahu k budoucí profesi. Zaměřují se především na rozvoj tvůrčího psaní učitelů a také na schopnosti získané poznatky prezentovat během celého roku formou učitelských aktivit. Témata tvořivé činnosti žáků a budoucích učitelů základní školy jsou také součástí příspěvku. Vedou ke zlepšení kvality výuky a přípravy pedagogů pro budoucí praxi.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Učitelské povolanie v podmienkach súčasnej spoločnosti
ISBN
978-80-8105-106-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
456
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita sv. Cyrila a Metoda
Place of publication
Trnava
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—