Characteristics of the ?ideal? primary school teacher from the perspective of pupils, students of pedagogical faculties, primary school teachers and public
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009447" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009447 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vlastnosti "ideálního" učitele základní školy očima žáků, studentů pedagogických fakult, učitelů základních škol a veřejnosti
Original language description
Příspěvek prezentuje vybrané výsledky výzkumného šetření, ve kterém jsme se zajímali, jaké vlastnosti by měl mít ?ideální? učitel základní školy. Výzkumného šetření se zúčastnili respondenti čtyř skupin: žáci základních škol, studenti pedagogických fakult vysokých škol, učitelé základních škol a veřejnost.
Czech name
Vlastnosti "ideálního" učitele základní školy očima žáků, studentů pedagogických fakult, učitelů základních škol a veřejnosti
Czech description
Příspěvek prezentuje vybrané výsledky výzkumného šetření, ve kterém jsme se zajímali, jaké vlastnosti by měl mít ?ideální? učitel základní školy. Výzkumného šetření se zúčastnili respondenti čtyř skupin: žáci základních škol, studenti pedagogických fakult vysokých škol, učitelé základních škol a veřejnost.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Učiteľ pre školu 21. Storočia
ISBN
978-80-8083-823-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
487
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Mateja Bela
Place of publication
Banská Bystrica
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—