All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Comparation of the framework Educational programme for pre-school education in the Czech republic with pre-school curriculum in Slovakia

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10214697" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10214697 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Komparace Rámcového vzdělávacího systému pro předškolní vzdělávání v České republice s předškolním kurikulem na Slovensku

  • Original language description

    Příspěvek podává informace o kurikulárních dokumentech pro mateřské školy v České republice a na Slovensku. V České republice se jedná o Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání (RVP PV), na Slovensku o Státní vzdělávací program ISCED 0 ? preprimární vzdělávání (dáje jen ŠVP ISCED 0). V příspěvku se autorka pokusila provést komparaci těchto dvou kurikulárních dokumentů se zaměřením na klíčové kompetence, a to s akcentem na sociální klíčové kompetence a očekávané výstupy. Příspěvek reaguje naaktuální potřeby související s ověřováním předškolních kurikulárních dokumentů. Stále více se ukazuje potřeba ověřit, zda nastavení kompetencí a výstupů v předškolních kurikulech odpovídají možnostem dnešních dětí, zda jsou nastaveny v kontextu potřeb současné společnosti.

  • Czech name

    Komparace Rámcového vzdělávacího systému pro předškolní vzdělávání v České republice s předškolním kurikulem na Slovensku

  • Czech description

    Příspěvek podává informace o kurikulárních dokumentech pro mateřské školy v České republice a na Slovensku. V České republice se jedná o Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání (RVP PV), na Slovensku o Státní vzdělávací program ISCED 0 ? preprimární vzdělávání (dáje jen ŠVP ISCED 0). V příspěvku se autorka pokusila provést komparaci těchto dvou kurikulárních dokumentů se zaměřením na klíčové kompetence, a to s akcentem na sociální klíčové kompetence a očekávané výstupy. Příspěvek reaguje naaktuální potřeby související s ověřováním předškolních kurikulárních dokumentů. Stále více se ukazuje potřeba ověřit, zda nastavení kompetencí a výstupů v předškolních kurikulech odpovídají možnostem dnešních dětí, zda jsou nastaveny v kontextu potřeb současné společnosti.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Integrácia teórie a praxe ako determinant kvality modernej školy

  • ISBN

    978-80-7097-843-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

  • Publisher name

    UPJŠ

  • Place of publication

    Košice

  • Event location

    Košice

  • Event date

    Nov 4, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article