Profiles of students of czech language-teaching
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10217419" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10217419 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
K profilu studentů učitelství češtiny
Original language description
Příspěvek přináší zamyšlení nad začínajícími studenty učitelství českého jazyka a literatury na katedře ČJL PdF UP v Olomouci. Poukazujeme na výrazné rozdíly v jejich připravenosti a zdůrazňujeme potřebu otevřené, náročné výuky, postavené na moderních metodách. Ve výzkumné sondě byla sledována jejich motivace ke studiu, hodnocení studia a absolventská očekávání. Mezi hlavní důvody studia patří dobrý učitel na střední škole a oblíbenost četby; 81% studentů je hodnotí jako přiměřeně náročné.
Czech name
K profilu studentů učitelství češtiny
Czech description
Příspěvek přináší zamyšlení nad začínajícími studenty učitelství českého jazyka a literatury na katedře ČJL PdF UP v Olomouci. Poukazujeme na výrazné rozdíly v jejich připravenosti a zdůrazňujeme potřebu otevřené, náročné výuky, postavené na moderních metodách. Ve výzkumné sondě byla sledována jejich motivace ke studiu, hodnocení studia a absolventská očekávání. Mezi hlavní důvody studia patří dobrý učitel na střední škole a oblíbenost četby; 81% studentů je hodnotí jako přiměřeně náročné.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů