Partial Assesement of the Degree of Information and Communication Technology Implementation at Basic Schools Based on Analysis of School Educational Programmes of Selected Schools Based on Analysis of School EDUCATIONAL PROGRAMMES OF SELECPARTIAL ASSESSMENT OF THE DEGREE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY IMPLEMENTATION AT BASIC SCHOOLS BASED ON ANALYSIS OF SCHOOL EDUCATIONAL PROGRAMMES OF SELECTED SCHOOLS TED SCHOOLS
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A33145028" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:33145028 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/ttv10/tvv_2010_proceedings.pdf" target="_blank" >http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/ttv10/tvv_2010_proceedings.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Dílčí posouzení stavu realizace výuky vzdělávací oblasti informační a komunikační technologie na základních školách na základě analýzy školních vzdělávacích programů vybraných škol
Original language description
V uplynulých letech byla na úrovni základního školství postupně realizována výuka v souladu s novými kutikulárními dokumenty, které se promítají do školních vzdělávacích programů jednotlivých základních škol. Příspěvek se snaží o posouzení stavu realizace výuky obecně technického předmětu (vzdělávací oblasti Informační a komunikační technologie) na základních školách po realizaci uvedených změn na základě analýzy vybraných školních vzdělávacích programů.
Czech name
Dílčí posouzení stavu realizace výuky vzdělávací oblasti informační a komunikační technologie na základních školách na základě analýzy školních vzdělávacích programů vybraných škol
Czech description
V uplynulých letech byla na úrovni základního školství postupně realizována výuka v souladu s novými kutikulárními dokumenty, které se promítají do školních vzdělávacích programů jednotlivých základních škol. Příspěvek se snaží o posouzení stavu realizace výuky obecně technického předmětu (vzdělávací oblasti Informační a komunikační technologie) na základních školách po realizaci uvedených změn na základě analýzy vybraných školních vzdělávacích programů.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trends in Education: Information Technologies and Technical Education
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Volume of the periodical
3
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
78-82
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—