Readiness of future teachers of the Czech language for inclusion of pupils with special educational needs
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223055" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223055 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Připravenost budoucích učitelů českého jazyka na inkluzi žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Original language description
Kapitola přináší výsledky pilotního šetření zjišťujícího postoj studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ k inkluzivnímu vzdělávání a jejich připravenost na práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.
Czech name
Připravenost budoucích učitelů českého jazyka na inkluzi žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Czech description
Kapitola přináší výsledky pilotního šetření zjišťujícího postoj studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ k inkluzivnímu vzdělávání a jejich připravenost na práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F08%2F0386" target="_blank" >GA406/08/0386: Education of Children, Pupils and Students with Special Education Needs.</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Pregraduální příprava učitelů primární a preprimární školy v kontextu kurikulární reformy
ISBN
978-80-244-2775-1
Number of pages of the result
9
Pages from-to
141-149
Number of pages of the book
295
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS chapter
—