Use of pedagical-psychological diagnostics before child's school entrance
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223216" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223216 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využítí pedagogicko-psychologické diagnostiky před vstupem dítěte do školy
Original language description
Prezentace předběžných výsledků výzkumné studie školní připravenosti dětí předškolního věku
Czech name
Využítí pedagogicko-psychologické diagnostiky před vstupem dítěte do školy
Czech description
Prezentace předběžných výsledků výzkumné studie školní připravenosti dětí předškolního věku
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Pregraduální příprava učitelů primární školy v kontextu kurikulární reformy
ISBN
978-80-244-2775-1
Number of pages of the result
11
Pages from-to
51-62
Number of pages of the book
295
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS chapter
—