USING Q-METHODOLOGY TO IDENTIFYING THE VIEWS OF ELEMENTARY AND SECONDARY SCHOOLS IN THE OPTIMAL USE OF INTERACTIVE WHITEBOARD IN TEACHING
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223376" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223376 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
VYUŽITÍ Q-METODOLOGIE K ZJIŠTĚNÍ NÁZORŮ UČITELŮ ZÁKLADNÍCH A STŘEDNÍCH ŠKOL NA OPTIMÁLNÍ VYUŽITÍ INTERAKTIVNÍ TABULE VE VÝUCE
Original language description
Článek vychází z výzkumu realizovaného v roce 2010/2011 v rámci doktorské práce autora příspěvku, přičemž konkrétně pojednává o u nás netradiční, ve světě však poměrně rozšířené výzkumné proceduře zvané Q-metodologie neboli Q-třídění. S ohledem na rozsahautor prezentuje stručný vhled do této procedury (přínos, podstata, popis tvorby) a rovněž uvádí podrobnou deskripci průběhu zpracovávání získaných dat.
Czech name
VYUŽITÍ Q-METODOLOGIE K ZJIŠTĚNÍ NÁZORŮ UČITELŮ ZÁKLADNÍCH A STŘEDNÍCH ŠKOL NA OPTIMÁLNÍ VYUŽITÍ INTERAKTIVNÍ TABULE VE VÝUCE
Czech description
Článek vychází z výzkumu realizovaného v roce 2010/2011 v rámci doktorské práce autora příspěvku, přičemž konkrétně pojednává o u nás netradiční, ve světě však poměrně rozšířené výzkumné proceduře zvané Q-metodologie neboli Q-třídění. S ohledem na rozsahautor prezentuje stručný vhled do této procedury (přínos, podstata, popis tvorby) a rovněž uvádí podrobnou deskripci průběhu zpracovávání získaných dat.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-6805
e-ISSN
—
Volume of the periodical
3
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
123-130
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—