All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Usage of semantic differential for measuring attitudes of elementary school pupils

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223750" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223750 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití sémantického diferenciálu při měření postojů žáků základní školy

  • Original language description

    Příspěvek popisuje způsob vytváření a ověřování zjednodušené verze sémantického diferenciálu pro měření postojů žáků 5. - 9. ročníku základní školy. Dále je provedeno statistické a grafické srovnání (v sémantickém prostoru) postojů žáků 5. ročníku na dvou typech základních škol. Ze zjištěných výsledků vyplynulo, že vnímání pojmů je na různých typech základních škol jen poněkud odlišné s tím, že hlavní rozdíly se týkají pojmu "moji spolužáci", který je na základní církevní škole (škola A) hodnocen výrazně lépe než na běžné základní škole (škola B).

  • Czech name

    Využití sémantického diferenciálu při měření postojů žáků základní školy

  • Czech description

    Příspěvek popisuje způsob vytváření a ověřování zjednodušené verze sémantického diferenciálu pro měření postojů žáků 5. - 9. ročníku základní školy. Dále je provedeno statistické a grafické srovnání (v sémantickém prostoru) postojů žáků 5. ročníku na dvou typech základních škol. Ze zjištěných výsledků vyplynulo, že vnímání pojmů je na různých typech základních škol jen poněkud odlišné s tím, že hlavní rozdíly se týkají pojmu "moji spolužáci", který je na základní církevní škole (škola A) hodnocen výrazně lépe než na běžné základní škole (škola B).

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    DIDMATTECH 2011 Problemy Edukacji Nauczycieli

  • ISBN

    978-83-7271-678-1

  • Number of pages of the result

    9

  • Pages from-to

    24-32

  • Number of pages of the book

    502

  • Publisher name

    Akademija Pedagogiczna Krakow

  • Place of publication

    Krakow

  • UT code for WoS chapter