Usage of semantic differential for measuring attitudes of elementary school pupils
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223750" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223750 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití sémantického diferenciálu při měření postojů žáků základní školy
Original language description
Příspěvek popisuje způsob vytváření a ověřování zjednodušené verze sémantického diferenciálu pro měření postojů žáků 5. - 9. ročníku základní školy. Dále je provedeno statistické a grafické srovnání (v sémantickém prostoru) postojů žáků 5. ročníku na dvou typech základních škol. Ze zjištěných výsledků vyplynulo, že vnímání pojmů je na různých typech základních škol jen poněkud odlišné s tím, že hlavní rozdíly se týkají pojmu "moji spolužáci", který je na základní církevní škole (škola A) hodnocen výrazně lépe než na běžné základní škole (škola B).
Czech name
Využití sémantického diferenciálu při měření postojů žáků základní školy
Czech description
Příspěvek popisuje způsob vytváření a ověřování zjednodušené verze sémantického diferenciálu pro měření postojů žáků 5. - 9. ročníku základní školy. Dále je provedeno statistické a grafické srovnání (v sémantickém prostoru) postojů žáků 5. ročníku na dvou typech základních škol. Ze zjištěných výsledků vyplynulo, že vnímání pojmů je na různých typech základních škol jen poněkud odlišné s tím, že hlavní rozdíly se týkají pojmu "moji spolužáci", který je na základní církevní škole (škola A) hodnocen výrazně lépe než na běžné základní škole (škola B).
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
DIDMATTECH 2011 Problemy Edukacji Nauczycieli
ISBN
978-83-7271-678-1
Number of pages of the result
9
Pages from-to
24-32
Number of pages of the book
502
Publisher name
Akademija Pedagogiczna Krakow
Place of publication
Krakow
UT code for WoS chapter
—