All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Quantitative and qualitative dimension of research of attitudes of teachers in relation to social disadvantage of pupils

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33118064" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33118064 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-53" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-53</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-53" target="_blank" >10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-53</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kvantitativní a kvalitativní rozměr výzkumu postojů učitelů ve vztahu k sociálnímu znevýhodnění žáků

  • Original language description

    Příspěvek se zamýšlí nad problematikou výzkumu postojů učitelů - možnostmi, ale také obtížemi, se kterými se výzkumník může setkat. Konkrétně je pak situace přiblížena na případě dílčí části realizovaného výzkumného šetření v rámci projektu IGA Analýza postojů a potřeb učitelů základních škol ve vztahu k edukaci sociálně znevýhodněných žáků. Díky tomu, že postoj je velmi subtilní a obtížně postižitelná proměnná, zaměřujeme se a zdůrazňujeme v příspěvku především možnost propojení některých kvantitativních a kvalitativních výzkumných strategií. Domníváme se, že právě kombinací kvantitativních a kvalitativních metod může být zajištěna komplementarita a validita v rámci zkoumané problematiky.

  • Czech name

    Kvantitativní a kvalitativní rozměr výzkumu postojů učitelů ve vztahu k sociálnímu znevýhodnění žáků

  • Czech description

    Příspěvek se zamýšlí nad problematikou výzkumu postojů učitelů - možnostmi, ale také obtížemi, se kterými se výzkumník může setkat. Konkrétně je pak situace přiblížena na případě dílčí části realizovaného výzkumného šetření v rámci projektu IGA Analýza postojů a potřeb učitelů základních škol ve vztahu k edukaci sociálně znevýhodněných žáků. Díky tomu, že postoj je velmi subtilní a obtížně postižitelná proměnná, zaměřujeme se a zdůrazňujeme v příspěvku především možnost propojení některých kvantitativních a kvalitativních výzkumných strategií. Domníváme se, že právě kombinací kvantitativních a kvalitativních metod může být zajištěna komplementarita a validita v rámci zkoumané problematiky.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu

  • ISBN

    978-80-210-5774-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    416-420

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Sep 5, 2011

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article