Using the Construction Kits at the Primary School
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33145040" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33145040 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/ttv11/tvv_2011_proceedings.pdf" target="_blank" >http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/ttv11/tvv_2011_proceedings.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití stavebnic ve výuce na ZŠ
Original language description
V příspěvku jsou prezentována dílčí zjištění, která jsou výsledkem dotazníkového šetření realizovaného metodou expost faktum zaměřeného na analýzu stavu využití stavebnic ve výuce obecně technického předmětu na ZŠ.
Czech name
Využití stavebnic ve výuce na ZŠ
Czech description
V příspěvku jsou prezentována dílčí zjištění, která jsou výsledkem dotazníkového šetření realizovaného metodou expost faktum zaměřeného na analýzu stavu využití stavebnic ve výuce obecně technického předmětu na ZŠ.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trends in Education: Information Technologies and Technical Education
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Volume of the periodical
4
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
6
Pages from-to
123-128
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—