Opinions of future pedagogues on possibilities utilizing untraditional material by developing eorking skills during basic education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33146440" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33146440 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Názory budoucích pedagogů na možnosti uplatnění neoračních materiálů při rozvoji pracovních dovedností v primárním vzdělávání
Original language description
Příspěvek analyzuje znalosti skupiny studentů prezenční i kombinované formy studia oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ PdF UP Olomouc v oblasti technických materiálů, netradičních materiálů a jejich náhled na možnosti uplatnění těchto materiálů při rozvojipracovních dovedností v primárním vzdělávání.
Czech name
Názory budoucích pedagogů na možnosti uplatnění neoračních materiálů při rozvoji pracovních dovedností v primárním vzdělávání
Czech description
Příspěvek analyzuje znalosti skupiny studentů prezenční i kombinované formy studia oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ PdF UP Olomouc v oblasti technických materiálů, netradičních materiálů a jejich náhled na možnosti uplatnění těchto materiálů při rozvojipracovních dovedností v primárním vzdělávání.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trendy ve vzdělávání 2011
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Volume of the periodical
4
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
34-37
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—