All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Using Drama Activities in ELT

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33119331" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33119331 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využívání dramatických aktivit ve výuce angličtiny

  • Original language description

    Cílem semináře je seznámit učitele, jak lze využívat dramatické aktivity v hodinách anglického jazyka jako prostředek rozvíjení komunikativních, sociálních a personálních kompetencí žáků. Známé pohádky, příběhy a poezie jsou základem zábavných dramatických aktivit, které nejen motivují žáky a rozvíjejí jejich schopnosti porozumění a koncentrace při poslechu cizího jazyka, ale vedou k tomu, že se žáci učí používat jazyk v kontextu dramatických aktivit. Nejedná se o hraní divadla, ale žáci se zapojují doděje činnostmi, ve kterých jsou uváděny a procvičovány gramatické struktury a slovní zásoba. Seznamují se s jazykovými strukturami a slovní zásobou v situacích, kdy dělají věci a zároveň používají jazyk v konkrétních situacích, které vyžadují časté opakování určité slovní zásoby a gramatických struktur, které se tímto způsobem upevňují, aniž by žáci museli dělat nudná cvičení. Tento přístup motivuje žáky k učení a přináší potěšení z výuky, což přispívá k vytváření pozitivního vztahu k ci

  • Czech name

    Využívání dramatických aktivit ve výuce angličtiny

  • Czech description

    Cílem semináře je seznámit učitele, jak lze využívat dramatické aktivity v hodinách anglického jazyka jako prostředek rozvíjení komunikativních, sociálních a personálních kompetencí žáků. Známé pohádky, příběhy a poezie jsou základem zábavných dramatických aktivit, které nejen motivují žáky a rozvíjejí jejich schopnosti porozumění a koncentrace při poslechu cizího jazyka, ale vedou k tomu, že se žáci učí používat jazyk v kontextu dramatických aktivit. Nejedná se o hraní divadla, ale žáci se zapojují doděje činnostmi, ve kterých jsou uváděny a procvičovány gramatické struktury a slovní zásoba. Seznamují se s jazykovými strukturami a slovní zásobou v situacích, kdy dělají věci a zároveň používají jazyk v konkrétních situacích, které vyžadují časté opakování určité slovní zásoby a gramatických struktur, které se tímto způsobem upevňují, aniž by žáci museli dělat nudná cvičení. Tento přístup motivuje žáky k učení a přináší potěšení z výuky, což přispívá k vytváření pozitivního vztahu k ci

Classification

  • Type

    W - Workshop organization

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Event location

    Olomouc

  • Event country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Event starting date

  • Event ending date

  • Total number of attendees

    10

  • Foreign attendee count

    0

  • Type of event by attendee nationality

    CST - Celostátní akce