Using Drama Activities in ELT
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33119331" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33119331 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využívání dramatických aktivit ve výuce angličtiny
Original language description
Cílem semináře je seznámit učitele, jak lze využívat dramatické aktivity v hodinách anglického jazyka jako prostředek rozvíjení komunikativních, sociálních a personálních kompetencí žáků. Známé pohádky, příběhy a poezie jsou základem zábavných dramatických aktivit, které nejen motivují žáky a rozvíjejí jejich schopnosti porozumění a koncentrace při poslechu cizího jazyka, ale vedou k tomu, že se žáci učí používat jazyk v kontextu dramatických aktivit. Nejedná se o hraní divadla, ale žáci se zapojují doděje činnostmi, ve kterých jsou uváděny a procvičovány gramatické struktury a slovní zásoba. Seznamují se s jazykovými strukturami a slovní zásobou v situacích, kdy dělají věci a zároveň používají jazyk v konkrétních situacích, které vyžadují časté opakování určité slovní zásoby a gramatických struktur, které se tímto způsobem upevňují, aniž by žáci museli dělat nudná cvičení. Tento přístup motivuje žáky k učení a přináší potěšení z výuky, což přispívá k vytváření pozitivního vztahu k ci
Czech name
Využívání dramatických aktivit ve výuce angličtiny
Czech description
Cílem semináře je seznámit učitele, jak lze využívat dramatické aktivity v hodinách anglického jazyka jako prostředek rozvíjení komunikativních, sociálních a personálních kompetencí žáků. Známé pohádky, příběhy a poezie jsou základem zábavných dramatických aktivit, které nejen motivují žáky a rozvíjejí jejich schopnosti porozumění a koncentrace při poslechu cizího jazyka, ale vedou k tomu, že se žáci učí používat jazyk v kontextu dramatických aktivit. Nejedná se o hraní divadla, ale žáci se zapojují doděje činnostmi, ve kterých jsou uváděny a procvičovány gramatické struktury a slovní zásoba. Seznamují se s jazykovými strukturami a slovní zásobou v situacích, kdy dělají věci a zároveň používají jazyk v konkrétních situacích, které vyžadují časté opakování určité slovní zásoby a gramatických struktur, které se tímto způsobem upevňují, aniž by žáci museli dělat nudná cvičení. Tento přístup motivuje žáky k učení a přináší potěšení z výuky, což přispívá k vytváření pozitivního vztahu k ci
Classification
Type
W - Workshop organization
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Event location
Olomouc
Event country
CZ - CZECH REPUBLIC
Event starting date
—
Event ending date
—
Total number of attendees
10
Foreign attendee count
0
Type of event by attendee nationality
CST - Celostátní akce