Reading skills of students with mild mental disabilities
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139602" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139602 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Čtenářské dovednosti žáků s lehkým mentálním postižením
Original language description
Kapitola prezentuje výsledky výzkumu, který analyzoval vzdělávací podmínky žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami. Hodnotí úroveň čtenářské gramotnosti žáků s lehkým mentálním postižením na konci povinné školní docházky a na základě analýzy a interpretace získaných dat upozorňuje na nejzávažnější problémy, jež mohou negativně ovlivňovat další vzdělávání těchto žáků a jejich přechod ze školy do praktického života.
Czech name
Čtenářské dovednosti žáků s lehkým mentálním postižením
Czech description
Kapitola prezentuje výsledky výzkumu, který analyzoval vzdělávací podmínky žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami. Hodnotí úroveň čtenářské gramotnosti žáků s lehkým mentálním postižením na konci povinné školní docházky a na základě analýzy a interpretace získaných dat upozorňuje na nejzávažnější problémy, jež mohou negativně ovlivňovat další vzdělávání těchto žáků a jejich přechod ze školy do praktického života.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F08%2F0386" target="_blank" >GA406/08/0386: Education of Children, Pupils and Students with Special Education Needs.</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Čtenářská gramotnost a podpora jejího rozvoje ve škole
ISBN
978-80-7290-579-9
Number of pages of the result
24
Pages from-to
90-113
Number of pages of the book
212
Publisher name
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—