All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Reception of poetry by students on technical high school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139733" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139733 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Recepce poezie u žáků střední školy odborného typu

  • Original language description

    Kapitola se věnuje problematice recepce poezie u žáků SŠ, téma je nahlíženo jako z obecné roviny, tak na základě případové studie, která byla realizována v rámci výzkumu žákovské recepce poezie.

  • Czech name

    Recepce poezie u žáků střední školy odborného typu

  • Czech description

    Kapitola se věnuje problematice recepce poezie u žáků SŠ, téma je nahlíženo jako z obecné roviny, tak na základě případové studie, která byla realizována v rámci výzkumu žákovské recepce poezie.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GAP407%2F11%2F0594" target="_blank" >GAP407/11/0594: Research of poetry receptiveness between pubescent and adolescent readers</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Čtenářská gramotnost a podpora jejího rozvoje ve škole

  • ISBN

    978-80-7290-579-9

  • Number of pages of the result

    29

  • Pages from-to

    177-205

  • Number of pages of the book

    212

  • Publisher name

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter