Intercultural Education of Primary School Teachers: Research Survey Results
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33141086" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33141086 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Interkulturní vzdělávání učitelů primární školy: výsledky výzkumného šetření
Original language description
Sociálně-ekonomický a politický vývoj společnosti zapříčinil, že jednotlivé elementy a složky interkulturní a multikulturní koexistence se stávají běžnou součástí života téměř každého z nás. Je tedy přirozené, že se problematika interkulturního vzdělávání a soužití stala součástí české školy. Učitelé jako hlavní faktory ovlivňující edukační proces jsou vlivem změn vystaveni zvýšeným požadavkům především na odbornostní stránku. Rozvoj kompetencí potřebných k realizaci obsahů, metod a principů interkulturního vzdělávání by měl probíhat jak na úrovni odborně-teoretické, tak na základě každodenní mezilidské interakce. Předkládaný příspěvek prezentuje výsledky dílčího výzkumného šetření uskutečněného v rámci výzkumu k disertační práci s názvem Interkulturnívzdělávání učitelů primární školy.
Czech name
Interkulturní vzdělávání učitelů primární školy: výsledky výzkumného šetření
Czech description
Sociálně-ekonomický a politický vývoj společnosti zapříčinil, že jednotlivé elementy a složky interkulturní a multikulturní koexistence se stávají běžnou součástí života téměř každého z nás. Je tedy přirozené, že se problematika interkulturního vzdělávání a soužití stala součástí české školy. Učitelé jako hlavní faktory ovlivňující edukační proces jsou vlivem změn vystaveni zvýšeným požadavkům především na odbornostní stránku. Rozvoj kompetencí potřebných k realizaci obsahů, metod a principů interkulturního vzdělávání by měl probíhat jak na úrovni odborně-teoretické, tak na základě každodenní mezilidské interakce. Předkládaný příspěvek prezentuje výsledky dílčího výzkumného šetření uskutečněného v rámci výzkumu k disertační práci s názvem Interkulturnívzdělávání učitelů primární školy.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2012
ISBN
978-80-905243-3-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
2144-2153
Publisher name
Magnanimitas
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Dec 10, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—