The Cultural Identity from Pedagogical View
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33142454" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33142454 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kulturní identita z pedagogického hlediska
Original language description
Příspěvek poukazuje na problematiku heterogenity v edukačním procesu a hledání vlastní kulturní identity prostřednictvím multikulturní výchovy. Zaměřuje se také na potřebu přípravy budoucích učitelů v oblasti multikulturní výchovy a analyzuje nabídku předmětů spadajících do zmíněné oblasti na Ústavu pedagogiky a sociálních studií a na Katedře společenských věd Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci.
Czech name
Kulturní identita z pedagogického hlediska
Czech description
Příspěvek poukazuje na problematiku heterogenity v edukačním procesu a hledání vlastní kulturní identity prostřednictvím multikulturní výchovy. Zaměřuje se také na potřebu přípravy budoucích učitelů v oblasti multikulturní výchovy a analyzuje nabídku předmětů spadajících do zmíněné oblasti na Ústavu pedagogiky a sociálních studií a na Katedře společenských věd Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
PRIZMA, Cultural Identity...
ISBN
978-80-554-0486-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
363-368
Publisher name
Žilinská univerzita
Place of publication
Žilina
Event location
Žilina, Slovenská republika
Event date
Mar 6, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—