All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teacher's teaching style and his preferation of project teaching

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33143156" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33143156 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vyučovací styl učitele a jeho preference projektové výuky

  • Original language description

    Stať se zabývá souvislostí vyučovacího stylu a učebního stylu budoucího učitele a jeho názoru na potřebnost využití projektové výuky. Uvedená problematika je součástí plánované disertační práce, blíže se zaměřuje na výuku tematického okruhu Svět práce. Stať se dále věnuje dvěma průzkumům, které byly provedeny u budoucích učitelů katedry technické a informační výchovy na PdF UP. První z nich byl proveden pomocí standardizovaného dotazníku dle Sitné. Jeho cílem je zjistit jaký má budoucí učitel nejen učební styl, ale jak je schopný přizpůsobit vyučovací hodinu všem svým žákům právě díky svým učebním stylům. Druhý byl proveden pomocí nestandardizovaného dotazníku, ten zjišťoval, jak se tito budoucí učitelé staví k projektové výuce na škole respektive projektové výuce ve Světě práce.

  • Czech name

    Vyučovací styl učitele a jeho preference projektové výuky

  • Czech description

    Stať se zabývá souvislostí vyučovacího stylu a učebního stylu budoucího učitele a jeho názoru na potřebnost využití projektové výuky. Uvedená problematika je součástí plánované disertační práce, blíže se zaměřuje na výuku tematického okruhu Svět práce. Stať se dále věnuje dvěma průzkumům, které byly provedeny u budoucích učitelů katedry technické a informační výchovy na PdF UP. První z nich byl proveden pomocí standardizovaného dotazníku dle Sitné. Jeho cílem je zjistit jaký má budoucí učitel nejen učební styl, ale jak je schopný přizpůsobit vyučovací hodinu všem svým žákům právě díky svým učebním stylům. Druhý byl proveden pomocí nestandardizovaného dotazníku, ten zjišťoval, jak se tito budoucí učitelé staví k projektové výuce na škole respektive projektové výuce ve Světě práce.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ IX.

  • ISBN

    978-80-87533-03-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    202-208

  • Publisher name

    Societas Scientiarum Olomucensis II

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Dec 1, 2011

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article