Teacher's teaching style and his preferation of project teaching
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33143156" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33143156 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vyučovací styl učitele a jeho preference projektové výuky
Original language description
Stať se zabývá souvislostí vyučovacího stylu a učebního stylu budoucího učitele a jeho názoru na potřebnost využití projektové výuky. Uvedená problematika je součástí plánované disertační práce, blíže se zaměřuje na výuku tematického okruhu Svět práce. Stať se dále věnuje dvěma průzkumům, které byly provedeny u budoucích učitelů katedry technické a informační výchovy na PdF UP. První z nich byl proveden pomocí standardizovaného dotazníku dle Sitné. Jeho cílem je zjistit jaký má budoucí učitel nejen učební styl, ale jak je schopný přizpůsobit vyučovací hodinu všem svým žákům právě díky svým učebním stylům. Druhý byl proveden pomocí nestandardizovaného dotazníku, ten zjišťoval, jak se tito budoucí učitelé staví k projektové výuce na škole respektive projektové výuce ve Světě práce.
Czech name
Vyučovací styl učitele a jeho preference projektové výuky
Czech description
Stať se zabývá souvislostí vyučovacího stylu a učebního stylu budoucího učitele a jeho názoru na potřebnost využití projektové výuky. Uvedená problematika je součástí plánované disertační práce, blíže se zaměřuje na výuku tematického okruhu Svět práce. Stať se dále věnuje dvěma průzkumům, které byly provedeny u budoucích učitelů katedry technické a informační výchovy na PdF UP. První z nich byl proveden pomocí standardizovaného dotazníku dle Sitné. Jeho cílem je zjistit jaký má budoucí učitel nejen učební styl, ale jak je schopný přizpůsobit vyučovací hodinu všem svým žákům právě díky svým učebním stylům. Druhý byl proveden pomocí nestandardizovaného dotazníku, ten zjišťoval, jak se tito budoucí učitelé staví k projektové výuce na škole respektive projektové výuce ve Světě práce.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ IX.
ISBN
978-80-87533-03-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
202-208
Publisher name
Societas Scientiarum Olomucensis II
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Dec 1, 2011
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—