Inclusive elementary art education - the need or utopia?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33143207" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33143207 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Inkluzivní základní umělecké vzdělávání - potřeba nebo utopie?
Original language description
: Příspěvek se zamýšlí nad situací a možnostmi inkluzivního vzdělávání na základních uměleckých školách v ČR. Vychází z průzkumu integrace jedinců se specifickými potřebami na základních uměleckých školách, z RVP pro základní umělecké vzdělávání a ŠVP vybraných základních uměleckých škol. Dále se zamýšlí nad edukačně-formativním potenciálem základních uměleckých škol v rámci práce s jedinci se specifickými potřebami. Vychází z potenciálu dramaterapie, tanečně-pohybové terapie, muzikoterapie, arteterapiev rámci hudebního, výtvarného, tanečného a literárně-dramatického oboru na základní umělecké škole. Příspěvek navazuje na výzkum integrace jedinců se specifickými potřebami na základních uměleckých školách ve Zlínském kraji, dále rozvíjí koncepty "speciálního" vzdělávání na základních uměleckých školách
Czech name
Inkluzivní základní umělecké vzdělávání - potřeba nebo utopie?
Czech description
: Příspěvek se zamýšlí nad situací a možnostmi inkluzivního vzdělávání na základních uměleckých školách v ČR. Vychází z průzkumu integrace jedinců se specifickými potřebami na základních uměleckých školách, z RVP pro základní umělecké vzdělávání a ŠVP vybraných základních uměleckých škol. Dále se zamýšlí nad edukačně-formativním potenciálem základních uměleckých škol v rámci práce s jedinci se specifickými potřebami. Vychází z potenciálu dramaterapie, tanečně-pohybové terapie, muzikoterapie, arteterapiev rámci hudebního, výtvarného, tanečného a literárně-dramatického oboru na základní umělecké škole. Příspěvek navazuje na výzkum integrace jedinců se specifickými potřebami na základních uměleckých školách ve Zlínském kraji, dále rozvíjí koncepty "speciálního" vzdělávání na základních uměleckých školách
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Speciální a inkluzivní vzdělávání a role speciální pedagogiky
ISBN
978-80-244-3364-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
212-215
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Mar 14, 2012
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—