All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Inclusive elementary art education - the need or utopia?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33143207" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33143207 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Inkluzivní základní umělecké vzdělávání - potřeba nebo utopie?

  • Original language description

    : Příspěvek se zamýšlí nad situací a možnostmi inkluzivního vzdělávání na základních uměleckých školách v ČR. Vychází z průzkumu integrace jedinců se specifickými potřebami na základních uměleckých školách, z RVP pro základní umělecké vzdělávání a ŠVP vybraných základních uměleckých škol. Dále se zamýšlí nad edukačně-formativním potenciálem základních uměleckých škol v rámci práce s jedinci se specifickými potřebami. Vychází z potenciálu dramaterapie, tanečně-pohybové terapie, muzikoterapie, arteterapiev rámci hudebního, výtvarného, tanečného a literárně-dramatického oboru na základní umělecké škole. Příspěvek navazuje na výzkum integrace jedinců se specifickými potřebami na základních uměleckých školách ve Zlínském kraji, dále rozvíjí koncepty "speciálního" vzdělávání na základních uměleckých školách

  • Czech name

    Inkluzivní základní umělecké vzdělávání - potřeba nebo utopie?

  • Czech description

    : Příspěvek se zamýšlí nad situací a možnostmi inkluzivního vzdělávání na základních uměleckých školách v ČR. Vychází z průzkumu integrace jedinců se specifickými potřebami na základních uměleckých školách, z RVP pro základní umělecké vzdělávání a ŠVP vybraných základních uměleckých škol. Dále se zamýšlí nad edukačně-formativním potenciálem základních uměleckých škol v rámci práce s jedinci se specifickými potřebami. Vychází z potenciálu dramaterapie, tanečně-pohybové terapie, muzikoterapie, arteterapiev rámci hudebního, výtvarného, tanečného a literárně-dramatického oboru na základní umělecké škole. Příspěvek navazuje na výzkum integrace jedinců se specifickými potřebami na základních uměleckých školách ve Zlínském kraji, dále rozvíjí koncepty "speciálního" vzdělávání na základních uměleckých školách

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Speciální a inkluzivní vzdělávání a role speciální pedagogiky

  • ISBN

    978-80-244-3364-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    212-215

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Mar 14, 2012

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article