All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Poetry in the reception students of secondary technical and vocational schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33145925" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33145925 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://capv2012.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2013/09/Sbornik_FINAL.pdf" target="_blank" >http://capv2012.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2013/09/Sbornik_FINAL.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Poezie v recepci studentů středních odborných škol a učilišť

  • Original language description

    Střednímu odbornému a učňovskému školství nebývá ve srovnání s jinými typy škol věnována příliš velká pozornost. V rámci výzkumného projektu sledujícího čtenářskou recepci studentů základních a středních škol částečně zaměřili i na tento typ studentů. Vpříspěvku nejprve charakterizujeme tento výzkumný projekt a objasníme jeho cíle. Poté představíme výzkum recepce vybraných básnických textů studenty středního odborného učiliště. Zjišťovali jsme, zda bude výzkumná metoda založená na bázi sémantického diferenciálu schopna zachytit jejich čtenářské prožitky. Sledovali jsme rozdíly ve čtenářském přijetí jednotlivých básní, preference jednotlivých kategorií respondentů a získané výsledky jsme srovnávali s výsledky gymnazistů. Faktorová analýza potvrdila funkčnost výzkumného nástroje a získané výsledky ukazují, že studenti učiliště preferují jednoduché a pozitivně laděné básně.

  • Czech name

    Poezie v recepci studentů středních odborných škol a učilišť

  • Czech description

    Střednímu odbornému a učňovskému školství nebývá ve srovnání s jinými typy škol věnována příliš velká pozornost. V rámci výzkumného projektu sledujícího čtenářskou recepci studentů základních a středních škol částečně zaměřili i na tento typ studentů. Vpříspěvku nejprve charakterizujeme tento výzkumný projekt a objasníme jeho cíle. Poté představíme výzkum recepce vybraných básnických textů studenty středního odborného učiliště. Zjišťovali jsme, zda bude výzkumná metoda založená na bázi sémantického diferenciálu schopna zachytit jejich čtenářské prožitky. Sledovali jsme rozdíly ve čtenářském přijetí jednotlivých básní, preference jednotlivých kategorií respondentů a získané výsledky jsme srovnávali s výsledky gymnazistů. Faktorová analýza potvrdila funkčnost výzkumného nástroje a získané výsledky ukazují, že studenti učiliště preferují jednoduché a pozitivně laděné básně.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GAP407%2F11%2F0594" target="_blank" >GAP407/11/0594: Research of poetry receptiveness between pubescent and adolescent readers</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Kvalita ve vzdělávání. Sborník příspěvků z XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu

  • ISBN

    978-80-7290-620-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    292-299

  • Publisher name

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Sep 10, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article