All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Conception of Health Education at Primary Schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33144832" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33144832 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Koncepce výuky výchovy ke zdraví na základních školách

  • Original language description

    Cílem práce bylo zmapovat, jakým způsobem je výuka Výchovy ke zdraví na základních školách v České republice realizována, zda jako samostatný vyučovací předmět, s jakou časovou dotací, kterým tématickým oblastem je věnována pozornost, zda vzdělávání v této oblasti má význam či snad může mít i celospolečenský dopad. Zkoumaný soubor a metodika: výzkum "Realizace Výchovy ke zdraví na základních školách v ČR" v současné době přináší výsledky III. etapy výzkumu získané dotazníkovým šetřením mezi řediteli ZŠ.Výzkumný soubor čítá celkem 165 zainteresovaných základních škol. Výsledky ukazují, že přes 90 % ZŠ realizuje samostatný výukový předmět Výchova ke zdraví (z toho 10 % pod jiným názvem). Přes 50 % škol vykazuje vyšší časovou dotaci věnovanou Výchově kezdraví než časová dotace uvedené v RVP. Aprobovaně je Výchova ke zdraví vyučována v cca ?. Vyváženost jednotlivých tématických celků v rámci Výchovy ke zdraví uvádí přes 50 % ZŠ. Téměř 100 % ředitelů ZŠ je přesvědčeno o nutnosti zachování

  • Czech name

    Koncepce výuky výchovy ke zdraví na základních školách

  • Czech description

    Cílem práce bylo zmapovat, jakým způsobem je výuka Výchovy ke zdraví na základních školách v České republice realizována, zda jako samostatný vyučovací předmět, s jakou časovou dotací, kterým tématickým oblastem je věnována pozornost, zda vzdělávání v této oblasti má význam či snad může mít i celospolečenský dopad. Zkoumaný soubor a metodika: výzkum "Realizace Výchovy ke zdraví na základních školách v ČR" v současné době přináší výsledky III. etapy výzkumu získané dotazníkovým šetřením mezi řediteli ZŠ.Výzkumný soubor čítá celkem 165 zainteresovaných základních škol. Výsledky ukazují, že přes 90 % ZŠ realizuje samostatný výukový předmět Výchova ke zdraví (z toho 10 % pod jiným názvem). Přes 50 % škol vykazuje vyšší časovou dotaci věnovanou Výchově kezdraví než časová dotace uvedené v RVP. Aprobovaně je Výchova ke zdraví vyučována v cca ?. Vyváženost jednotlivých tématických celků v rámci Výchovy ke zdraví uvádí přes 50 % ZŠ. Téměř 100 % ředitelů ZŠ je přesvědčeno o nutnosti zachování

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Antropologicko-psychologicko-sociální aspekty podpory zdraví a výchovy ke zdraví

  • ISBN

    978-80-244-3472-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    16

  • Pages from-to

    109-124

  • Publisher name

    Univerzita Palackého

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Oct 24, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article