Inside and Outside: the Social and Educational Aspects of Artistic Creation in Schools and in Public Spaces
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33148850" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33148850 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Uvnitř a vně: sociální a edukativní aspekty výtvarné tvorby v prostředí školy a ve veřejném prostoru
Original language description
Publikace vznikla v rámci stejnojmenného projektu specifického vysokoškolského výzkumu, který probíhal od března 2013 do února 2014 na KVV PdF UP. Je tvořena pěti kapitolami, jež z různého úhlu pohledu nahlížejí na propojení pedagogiky, výtvarného uměnía nových médií. Úvodní studie, jejíž autorkou je Hana Stehlíková Babyrádová, pojednává o environmentální tvorbě v prostředí školy a ve veřejném prostoru, o proměnách cílů výtvarné výchovy v posledních dvou desetiletích a tématu socializace jedince pomocívýtvarné tvorby. Druhá kapitola přináší teoretický vhled Jany Musilové do problematiky umění ve veřejném prostoru, jeho začleňování do výuky výtvarné výchovy a prezentuje průběžné výsledky výzkumu realizovaného v rámci projektu na různých středních školách. Zaměřuje se především na komunikativní funkci výtvarné tvorby a možnosti rozvoje vizuální gramotnosti u teenagerů. Lucie Tikalová ve třetí kapitole zkoumá proces hledání identity pubescentů a adolescentů. Zamýšlí se nad různými dimen
Czech name
Uvnitř a vně: sociální a edukativní aspekty výtvarné tvorby v prostředí školy a ve veřejném prostoru
Czech description
Publikace vznikla v rámci stejnojmenného projektu specifického vysokoškolského výzkumu, který probíhal od března 2013 do února 2014 na KVV PdF UP. Je tvořena pěti kapitolami, jež z různého úhlu pohledu nahlížejí na propojení pedagogiky, výtvarného uměnía nových médií. Úvodní studie, jejíž autorkou je Hana Stehlíková Babyrádová, pojednává o environmentální tvorbě v prostředí školy a ve veřejném prostoru, o proměnách cílů výtvarné výchovy v posledních dvou desetiletích a tématu socializace jedince pomocívýtvarné tvorby. Druhá kapitola přináší teoretický vhled Jany Musilové do problematiky umění ve veřejném prostoru, jeho začleňování do výuky výtvarné výchovy a prezentuje průběžné výsledky výzkumu realizovaného v rámci projektu na různých středních školách. Zaměřuje se především na komunikativní funkci výtvarné tvorby a možnosti rozvoje vizuální gramotnosti u teenagerů. Lucie Tikalová ve třetí kapitole zkoumá proces hledání identity pubescentů a adolescentů. Zamýšlí se nad různými dimen
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-244-4073-6
Number of pages
151
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS book
—