All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Inside and Outside: the Social and Educational Aspects of Artistic Creation in Schools and in Public Spaces

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33148850" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33148850 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Uvnitř a vně: sociální a edukativní aspekty výtvarné tvorby v prostředí školy a ve veřejném prostoru

  • Original language description

    Publikace vznikla v rámci stejnojmenného projektu specifického vysokoškolského výzkumu, který probíhal od března 2013 do února 2014 na KVV PdF UP. Je tvořena pěti kapitolami, jež z různého úhlu pohledu nahlížejí na propojení pedagogiky, výtvarného uměnía nových médií. Úvodní studie, jejíž autorkou je Hana Stehlíková Babyrádová, pojednává o environmentální tvorbě v prostředí školy a ve veřejném prostoru, o proměnách cílů výtvarné výchovy v posledních dvou desetiletích a tématu socializace jedince pomocívýtvarné tvorby. Druhá kapitola přináší teoretický vhled Jany Musilové do problematiky umění ve veřejném prostoru, jeho začleňování do výuky výtvarné výchovy a prezentuje průběžné výsledky výzkumu realizovaného v rámci projektu na různých středních školách. Zaměřuje se především na komunikativní funkci výtvarné tvorby a možnosti rozvoje vizuální gramotnosti u teenagerů. Lucie Tikalová ve třetí kapitole zkoumá proces hledání identity pubescentů a adolescentů. Zamýšlí se nad různými dimen

  • Czech name

    Uvnitř a vně: sociální a edukativní aspekty výtvarné tvorby v prostředí školy a ve veřejném prostoru

  • Czech description

    Publikace vznikla v rámci stejnojmenného projektu specifického vysokoškolského výzkumu, který probíhal od března 2013 do února 2014 na KVV PdF UP. Je tvořena pěti kapitolami, jež z různého úhlu pohledu nahlížejí na propojení pedagogiky, výtvarného uměnía nových médií. Úvodní studie, jejíž autorkou je Hana Stehlíková Babyrádová, pojednává o environmentální tvorbě v prostředí školy a ve veřejném prostoru, o proměnách cílů výtvarné výchovy v posledních dvou desetiletích a tématu socializace jedince pomocívýtvarné tvorby. Druhá kapitola přináší teoretický vhled Jany Musilové do problematiky umění ve veřejném prostoru, jeho začleňování do výuky výtvarné výchovy a prezentuje průběžné výsledky výzkumu realizovaného v rámci projektu na různých středních školách. Zaměřuje se především na komunikativní funkci výtvarné tvorby a možnosti rozvoje vizuální gramotnosti u teenagerů. Lucie Tikalová ve třetí kapitole zkoumá proces hledání identity pubescentů a adolescentů. Zamýšlí se nad různými dimen

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-244-4073-6

  • Number of pages

    151

  • Publisher name

    Univerzita Palackého

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS book