All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Specifics of movement and games for individuals with hearing impairments

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33150229" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33150229 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Specifika pohybu a her u jedinců se sluchovým postižením

  • Original language description

    Nedílnou součásti života je pohyb a hra. V současné technicky orientované době je pohybu věnována velká pozornost z hlediska možnosti upevňování zdraví a odbourávání stresu, který se vyskytuje i u dětí mladšího školního věku. Všichni jedinci však nemajípro sportovní aktivity předpoklady, nebo mají postižení, které možnost volně sportovat určitým způsobem omezuje. V těchto případech je vhodné využít psychomotorických her, které svou nenásilnou formou přivedou děti k pohybové aktivitě. Psychomotorika sedostává do podvědomí pedagogů, vychovatelů, volnočasových pracovníků, ale i speciálních pedagogů čím dál více. Psychomotorika je jednou z možností, jak vytvořit, uchovat nebo znovu objevit radost z pohybu. Lze ji však využít i jako terapeutické metody. Tyto hry je možné využít i u jedinců se sluchovým postižením. Díky různorodosti pomůcek dochází ke stimulaci všech smyslů. Během jednotlivých her děti získávají zkušenosti v orientaci na svém těle i v prostoru, ve spolupráci, komunikaci s

  • Czech name

    Specifika pohybu a her u jedinců se sluchovým postižením

  • Czech description

    Nedílnou součásti života je pohyb a hra. V současné technicky orientované době je pohybu věnována velká pozornost z hlediska možnosti upevňování zdraví a odbourávání stresu, který se vyskytuje i u dětí mladšího školního věku. Všichni jedinci však nemajípro sportovní aktivity předpoklady, nebo mají postižení, které možnost volně sportovat určitým způsobem omezuje. V těchto případech je vhodné využít psychomotorických her, které svou nenásilnou formou přivedou děti k pohybové aktivitě. Psychomotorika sedostává do podvědomí pedagogů, vychovatelů, volnočasových pracovníků, ale i speciálních pedagogů čím dál více. Psychomotorika je jednou z možností, jak vytvořit, uchovat nebo znovu objevit radost z pohybu. Lze ji však využít i jako terapeutické metody. Tyto hry je možné využít i u jedinců se sluchovým postižením. Díky různorodosti pomůcek dochází ke stimulaci všech smyslů. Během jednotlivých her děti získávají zkušenosti v orientaci na svém těle i v prostoru, ve spolupráci, komunikaci s

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Arteterapie

  • ISSN

    1214-4460

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2014

  • Issue of the periodical within the volume

    35

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    68-77

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database