All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Knowledge Testing in e-Learning

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33150947" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33150947 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/tvv14/tvv_2014_proceedings.pdf" target="_blank" >http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/tvv14/tvv_2014_proceedings.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Testování vědomostí v e-learningu

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá testováním vědomostí vysokoškolských studentů prostřednictvím e-learningu, konkrétně v rámci studijního prostředí Learning Management System (LMS) Unifor. E-leanirng je nová forma vzdělávání, která na přelomu 20. a 21. století nabývána významu a začala se objevovat téměř ve všech profesích. V praktické části příspěvku je nastíněno testování studentů z předmětu Biologie dítěte a hygiena a to, jak z hlediska nabitých vědomostí, tak i z časového hlediska. Znalostní test v délce 15 otázek absolvovalo celkem 44 respondentů. Výsledky výzkumu ukázaly, že se práce v prostředí LMS jeví jako velmi efektivní pro podporu výuky a její evaluace.

  • Czech name

    Testování vědomostí v e-learningu

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá testováním vědomostí vysokoškolských studentů prostřednictvím e-learningu, konkrétně v rámci studijního prostředí Learning Management System (LMS) Unifor. E-leanirng je nová forma vzdělávání, která na přelomu 20. a 21. století nabývána významu a začala se objevovat téměř ve všech profesích. V praktické části příspěvku je nastíněno testování studentů z předmětu Biologie dítěte a hygiena a to, jak z hlediska nabitých vědomostí, tak i z časového hlediska. Znalostní test v délce 15 otázek absolvovalo celkem 44 respondentů. Výsledky výzkumu ukázaly, že se práce v prostředí LMS jeví jako velmi efektivní pro podporu výuky a její evaluace.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    7

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    439-444

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database