All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The selected aspects of financial literacy in the primary and secondary schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33151707" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33151707 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vybrané aspekty finanční gramotnosti v podmínkách základních a středních škol

  • Original language description

    Cílem tohoto odborného textu je objasnit problematiku finanční gramotnosti a představit současné možnosti a pojetí výuky finanční gramotnosti na základních a středních školách (ISCED 1, 2, 3) jako možné prevence k zamezení tohoto negativního trendu, a toz pohledu dílčích aspektů vzdělávání. Současně jsou v této odborné knize prezentovány původní výsledky výzkumů a šetření zaměřených vždy dílčím způsobem na aktuální pojetí a realizaci výuky finanční gramotnosti v prostředí základních a středních škol. Publikace vymezuje význam a aktuální stav problematiky finančního vzdělávání zejména v prostředí základních a středních škol. Současně se zaměřuje na psychologické, sociální a ekonomické aspekty zadlužování ve společnosti. Uvádí strategické a legislativnídokumenty a jejich význam při budování systému finančního vzdělávání v českém školství. Komplexně se zaměřuje na vymezení problematiky finančního vzdělávání na základních a středních školách, dále na výzkumy a testování úrovně finanční g

  • Czech name

    Vybrané aspekty finanční gramotnosti v podmínkách základních a středních škol

  • Czech description

    Cílem tohoto odborného textu je objasnit problematiku finanční gramotnosti a představit současné možnosti a pojetí výuky finanční gramotnosti na základních a středních školách (ISCED 1, 2, 3) jako možné prevence k zamezení tohoto negativního trendu, a toz pohledu dílčích aspektů vzdělávání. Současně jsou v této odborné knize prezentovány původní výsledky výzkumů a šetření zaměřených vždy dílčím způsobem na aktuální pojetí a realizaci výuky finanční gramotnosti v prostředí základních a středních škol. Publikace vymezuje význam a aktuální stav problematiky finančního vzdělávání zejména v prostředí základních a středních škol. Současně se zaměřuje na psychologické, sociální a ekonomické aspekty zadlužování ve společnosti. Uvádí strategické a legislativnídokumenty a jejich význam při budování systému finančního vzdělávání v českém školství. Komplexně se zaměřuje na vymezení problematiky finančního vzdělávání na základních a středních školách, dále na výzkumy a testování úrovně finanční g

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-244-4519-9

  • Number of pages

    144

  • Publisher name

    Univerzita Palackého

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS book