The selected aspects of financial literacy in the primary and secondary schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33151707" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33151707 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vybrané aspekty finanční gramotnosti v podmínkách základních a středních škol
Original language description
Cílem tohoto odborného textu je objasnit problematiku finanční gramotnosti a představit současné možnosti a pojetí výuky finanční gramotnosti na základních a středních školách (ISCED 1, 2, 3) jako možné prevence k zamezení tohoto negativního trendu, a toz pohledu dílčích aspektů vzdělávání. Současně jsou v této odborné knize prezentovány původní výsledky výzkumů a šetření zaměřených vždy dílčím způsobem na aktuální pojetí a realizaci výuky finanční gramotnosti v prostředí základních a středních škol. Publikace vymezuje význam a aktuální stav problematiky finančního vzdělávání zejména v prostředí základních a středních škol. Současně se zaměřuje na psychologické, sociální a ekonomické aspekty zadlužování ve společnosti. Uvádí strategické a legislativnídokumenty a jejich význam při budování systému finančního vzdělávání v českém školství. Komplexně se zaměřuje na vymezení problematiky finančního vzdělávání na základních a středních školách, dále na výzkumy a testování úrovně finanční g
Czech name
Vybrané aspekty finanční gramotnosti v podmínkách základních a středních škol
Czech description
Cílem tohoto odborného textu je objasnit problematiku finanční gramotnosti a představit současné možnosti a pojetí výuky finanční gramotnosti na základních a středních školách (ISCED 1, 2, 3) jako možné prevence k zamezení tohoto negativního trendu, a toz pohledu dílčích aspektů vzdělávání. Současně jsou v této odborné knize prezentovány původní výsledky výzkumů a šetření zaměřených vždy dílčím způsobem na aktuální pojetí a realizaci výuky finanční gramotnosti v prostředí základních a středních škol. Publikace vymezuje význam a aktuální stav problematiky finančního vzdělávání zejména v prostředí základních a středních škol. Současně se zaměřuje na psychologické, sociální a ekonomické aspekty zadlužování ve společnosti. Uvádí strategické a legislativnídokumenty a jejich význam při budování systému finančního vzdělávání v českém školství. Komplexně se zaměřuje na vymezení problematiky finančního vzdělávání na základních a středních školách, dále na výzkumy a testování úrovně finanční g
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-244-4519-9
Number of pages
144
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS book
—