Undergraduate Preparation of Primary and Preprimary Schoolsteacher in Environmental Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F14%3A33153351" target="_blank" >RIV/61989592:15410/14:33153351 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pregraduální příprava učitele primární a preprimární školy v oblasti přírodovědného vzdělávání
Original language description
Příspěvek představuje reflexi pregraduální přípravy učitele primární a preprimární školy v oblasti přírodovědného vzdělávání v rámci studia oborů: Učitelství pro mateřské školy, Učitelství pro 1. stupeň základní školy na katedře primární a preprimární pedagogiky, Pedagogické fakulty, Univerzity Palackého v Olomouci. Vzhledem k rozsahu příspěvku a zaměření konference se autorky soustředí na environmentální vzdělávání, výchovu a osvětu a na blízké předměty. Jelikož se obsah současného předškolního a základního vzdělávání odvíjí od kurikulárních dokumentů - rámcových vzdělávacích programů - nejprve se autorky v příspěvku zaměří právě na ukotvení environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty v těchto dokumentech, kdy sledují ukotvení sledované problematiky. V následující části budou představeny předměty, které studenti během studia absolvují. Předměty budou podrobeny, za užití kritérií stanovených v souladu s kurikulárními dokumenty, reflexi. V poslední části příspěvku jsou uvedeny akce a
Czech name
Pregraduální příprava učitele primární a preprimární školy v oblasti přírodovědného vzdělávání
Czech description
Příspěvek představuje reflexi pregraduální přípravy učitele primární a preprimární školy v oblasti přírodovědného vzdělávání v rámci studia oborů: Učitelství pro mateřské školy, Učitelství pro 1. stupeň základní školy na katedře primární a preprimární pedagogiky, Pedagogické fakulty, Univerzity Palackého v Olomouci. Vzhledem k rozsahu příspěvku a zaměření konference se autorky soustředí na environmentální vzdělávání, výchovu a osvětu a na blízké předměty. Jelikož se obsah současného předškolního a základního vzdělávání odvíjí od kurikulárních dokumentů - rámcových vzdělávacích programů - nejprve se autorky v příspěvku zaměří právě na ukotvení environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty v těchto dokumentech, kdy sledují ukotvení sledované problematiky. V následující části budou představeny předměty, které studenti během studia absolvují. Předměty budou podrobeny, za užití kritérií stanovených v souladu s kurikulárními dokumenty, reflexi. V poslední části příspěvku jsou uvedeny akce a
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Výzkum. teorie a praxe v didaktice chemie/Přírodovědné a technologické vzdělávání pro XXI. století
ISBN
978-80-7435-417-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
80-89
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Sep 15, 2014
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—