Presentation of the dissertation thesis: Influence of ICT on pupils' learning
Result description
This article presents my dissertation. Article outlines that an information and communication technologies has changed the thinking of the younger generation. I describe the sources from which I draw and process solutions my dissertation.
Keywords
Information a communication technologiesdigital immigrantsDigital natives
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Představení disertační práce: Vliv informačních a komunikačních technologií na učení žáků
Original language description
V tomto článku krátce představuji svoji disertační práci. Nastiňuji, jak informační a komunikační technologie změnili myšlení a uvažování mladší generace. Uvádím zdroje, ze kterých vycházím a postup řešení disertační práce.
Czech name
Představení disertační práce: Vliv informačních a komunikačních technologií na učení žáků
Czech description
V tomto článku krátce představuji svoji disertační práci. Nastiňuji, jak informační a komunikační technologie změnili myšlení a uvažování mladší generace. Uvádím zdroje, ze kterých vycházím a postup řešení disertační práce.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Zvyšování kompetencí studentů DSP v oblasti didaktiky matematiky
ISBN
978-80-244-4353-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
3
Pages from-to
45-47
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
Event location
Pastviny
Event date
Sep 11, 2014
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—
Basic information
Result type
D - Article in proceedings
CEP
AM - Pedagogy and education
Year of implementation
2014