The inquiry-based instruction: its concept, essence, importance and contribution
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33153628" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33153628 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.15.24443935" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/pdf.15.24443935</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.15.24443935" target="_blank" >10.5507/pdf.15.24443935</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Badatelsky orientovaná výuka: pojetí, podstata, význam a přínosy
Original language description
Monografie s názvem "Badatelsky orientovaná výuka: pojetí, podstata, význam a přínosy" reaguje na aktuální potřeby vycházející nejen ze vzdělávací praxe a pedagogické teorie, ale i z požadavků společnosti projevujících se v důrazu na rozvoj kompetencí žáků v oblasti myšlení, vyrovnávání se s novými situacemi a v neposlední řadě i řešení problémových situací. Zaměřuje se na řešení relativně ohraničené oblasti pedagogické reality, která má však širší souvislosti projevující se vazbami na příbuzné vědní obory - mj. psychologií, filozofii či techniku. Navazuje na práce předních teoretiků především z oblasti pedagogiky a psychologie. Provádí analýzu již publikovaných poznatků, komparuje je a kriticky hodnotí za účelem vytvoření báze odpovídající současnémustavu poznání. Koncepčně je zaměřena na řešení terminologických problémů vyvstávajících zejména z pedagogické teorie, která je v současnosti limitována nedostatečnou rozpracovaností oblasti zaměřené na badatelsky orientovanou výuku. Prová
Czech name
Badatelsky orientovaná výuka: pojetí, podstata, význam a přínosy
Czech description
Monografie s názvem "Badatelsky orientovaná výuka: pojetí, podstata, význam a přínosy" reaguje na aktuální potřeby vycházející nejen ze vzdělávací praxe a pedagogické teorie, ale i z požadavků společnosti projevujících se v důrazu na rozvoj kompetencí žáků v oblasti myšlení, vyrovnávání se s novými situacemi a v neposlední řadě i řešení problémových situací. Zaměřuje se na řešení relativně ohraničené oblasti pedagogické reality, která má však širší souvislosti projevující se vazbami na příbuzné vědní obory - mj. psychologií, filozofii či techniku. Navazuje na práce předních teoretiků především z oblasti pedagogiky a psychologie. Provádí analýzu již publikovaných poznatků, komparuje je a kriticky hodnotí za účelem vytvoření báze odpovídající současnémustavu poznání. Koncepčně je zaměřena na řešení terminologických problémů vyvstávajících zejména z pedagogické teorie, která je v současnosti limitována nedostatečnou rozpracovaností oblasti zaměřené na badatelsky orientovanou výuku. Prová
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-244-4393-5
Number of pages
151
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS book
—