Teaching Art Histrory versus the Educational Potential of Museums and Galleries
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33154337" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33154337 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výuka dějin umění versus vzdělávací potenciál muzeí a galerií
Original language description
Autorka se v článku zabývá klíčovou otázkou, zda závěry současné teorie a historie umění jsou odráženy a reflektovány v edukačním prostředí. Poukazuje také na obdobné přístupy v prostředí historie a historie umění a na potřebu integrovat je do edukačníhoprostředí.
Czech name
Výuka dějin umění versus vzdělávací potenciál muzeí a galerií
Czech description
Autorka se v článku zabývá klíčovou otázkou, zda závěry současné teorie a historie umění jsou odráženy a reflektovány v edukačním prostředí. Poukazuje také na obdobné přístupy v prostředí historie a historie umění a na potřebu integrovat je do edukačníhoprostředí.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AL - Art, architecture, cultural heritage
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Studia Historica Nitriensia
ISSN
1338-7219
e-ISSN
—
Volume of the periodical
19
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
6
Pages from-to
105-110
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—